0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання цифроих інструментів для дистанційного навчання (ID:522819)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 47
Рік виконання: 2021
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 7 1.1. Основні поняття та класифікація цифрових інструментів для дистанційного навчання 7 1.2. Цифрові інструменти для організації відеозв’язку 12 1.3. Цифрові інструменти для створення інтерактивних вправ………………15 1.4. Цифрові інструменти для організації онлайн-опитування……………….18 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ПІД ЧАС ОНЛАЙН ЗУСТРІЧЕЙ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 22 2.1. Особливості використання цифрових інструментів для організації відеозустрічей 22 2.2. Використанн інтерактивних вправ під ча онлайн-зустрічі 26 2.3. Особливості організації опитування під час онлайн-зустрічей………….29 2.4. Приклади організації онлайн-уроку з використанням цифрових інструментів……………………………………………………………………...32 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Основні поняття та класифікація цифрових інструментів для дистанційного навчання. Сучасне суспільство нерозривно пов’язане з цифровими технологіями, які стають частиною повсякденного життя кожної людини. У цьому контексті освіта відіграє визначальну роль, надаючи громадянам можливості отримати необхідні компетентності, що дозволяють йти в ногу з часом, користуватись сучасними технологіями для навчання, спілкування, отримання різноманітних послуг, здійснення своїх громадянських обов’язків та захисту своїх прав. Серед ключових компетентностей, що визнані європейською спільнотою сьогодні – цифрова та громадянська компетентності . Нині цифрова компетентність учителя та викладача набуває стратегічного значення і є важливою характеристикою сучасної людини, необхідною для повноцінного та ефективного здійснення фахової діяльності та професійного вдосконалення. Зокрема, у рекомендаціях Європейського Парламенту та Ради Європи цифрова компетентність визначається як упевнене, критичне та відповідальне використання цифрових технологій для навчання, у роботі та участі в суспільній та інтерперсональній взаємодіях. Вона включає інформаційну грамотність, спілкування та співпрацю, медіаграмотність, здатність до створення цифрового контенту (включаючи програмування), безпеку (включаючи цифрове благополуччя та компетентності, пов'язані з кібербезпекою), питання інтелектуальної власності, вирішення проблем та критичне мислення. Основна роль у формуванні цифрової компетентності учнів і студентів покладена на вчителя/викладача, і тому перед ними стоїть завдання не лише трансферу знань своїм учням, а й підготовки їх до сучасних викликів у житті та діяльності, до критичного та відповідального використання цифрового простору. Останнє десятиліття європейські педагогічні кола цифрову компетентність, цифрову грамотність тісно пов’язують з відповідальним та свідомим ставленням до інформації, вмінням безпечно користуватись соціальними мережами, виявляти свої громадянські якості при використанні та перебуванні у цифровому просторі. У сучасному цифровому навчальному середовищу мають бути властиві: інтегрованість, персоніфікованість, доступність та універсальність дизайну, доступність для учнів та вчителів. Дослідники з Нідерландів пропонують розбудовувати цифрове навчальне середовище за модульним підходом. Серед основних функцій середовища: комунікація, співпраця, оцінювання (тестування), планування та управління, подання та оцінювання завдань, що реалізуються відповідними базовими компонентами цифрового навчального середовища. Умовами побудови цифрового навчального середовища є: стандарти та концептуальні рамки; інфраструктура з інтегративними властивостями побудови середовища та доступ до цифрового середовища . Правильно підібрані цифрові інструменти для організації дистанційного навчання дозволяють зробити освітній процес максимально комфортним і ефективним, в той час як неувага до них призводить до роздратування й витрати зайвих ресурсів (сил, енергії та часу) всіх учасників освітнього процесу. Головні складності полягають у тому, що єдино правильних рішень не існує. Все залежить від конкретних запитів: кількості учнів, бюджету, технічних можливостей і підготовки всіх учасників освітнього процесу. Важливо на рівні закладу середньої освіти обрати однакові цифрові інструменти задля того, щоб учні швидше їх опанували й не мали додаткових проблем під час їх застосування. Відповідальність щодо здійснення такого добру доцільно покласти на адміністрацію закладу освіти.
Інші роботи з даної категорії: