0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання лего-технології при навчанні математики (ID:534425)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 38
Рік виконання: 2021
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ LEGO-ТЕХНОЛОГІЇ ПРИ НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ МАТЕМАТИКИ 6 1.1. Проблема формування ключових компетентностей у молодших школярів в психолого-педагогічній літературі 6 1.2. Lego-технології як засіб формування ключових компетентностей у молодших школярів 11 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА ПО ФОРМУВАННЮ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 18 2.1. Діагностика рівня сформованості ключових компетентностей у молодших школярів 18 2.2. Розробка і впровадження комплексу завдань, спрямованих на формування ключових компетентностей у молодших школярів за допомогою lego-технологій 23 2.3. Організація та проведення експерименту 27 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Одним із пріоритетних завдань сучасної освіти є перехід від накопичення знань до розвитку особистості, до вдосконалення її індивідуальних навичок, до отримання ізольованої інформації з різних галузей знань до формування світу. Пошук нових підходів до організації навчального процесу призводить до необхідності реформування всієї системи засвоєння знань, перенаправлення учнів на практичну складову навчання та залучення їх до дослідницької діяльності. Одним із найважливіших напрямків є навчання комунікації, що гармонізує міжособистісні та соціальні відносини, стосовно яких формування та розвиток ключових компетентностей учнів має особливе значення. Водночас, очевидно, що школа потребує не змін, а лише тих, що призводять до позитивних змін у якості її освітньої системи, освітнього процесу та його складових. Для цього потрібен системний підхід до впровадження інноваційної діяльності, що включає розроблені механізми відображення, діагностику досягнутого рівня та виправлення на основі помилок та неправильних розрахунків. У контексті нашого дослідження здатність до навчання передбачає оволодіння узагальненими способами дій (ключовими компетенціями), які гарантують ефективне та автономне виконання навчальної діяльності. Деякі технології формування ключових компетентностей учнів проаналізовано у працях О. А. Осокіна, О. В. Темняткина, Є. С. Тімакіна та інші. Проблема формування ключових умінь у психолого-освітніх дослідженнях представлена у кількох аспектах (Б. Г. Ананьєв, Н. В. Кузьміна, Б. Ф. Ломов, А. К. Маркова та ін.); компетентність як складова теоретичної думки (В. І. Андрєєв, В. В. Гузеєв та ін.). Навчання та розвиток ключових шкільних компетентностей можна розглядати як один із найперспективніших шляхів модернізації сучасної шкільної освіти. Аналіз теорії та практики проблеми показує, що розвиток ключових компетентностей у дітей молодшого шкільного віку залишається прогалиною у психологічних та освітніх дослідженнях навіть у інноваційній діяльності. Тому актуальність цього дослідження обумовлена наявністю суперечностей між: суспільне замовлення, представлене навчальним закладам для підготовки особистості, та неможливість досягти цього рівня в рамках традиційної освітньої системи; усвідомлення необхідності переорієнтації системи репродуктивної освіти на підготовку та розвиток ключових педагогічних компетентностей учнів та недостатнього розвитку науково-методичного забезпечення у цій сфері; доцільність навчання ключовим компетенціям у навчанні молодшого шкільного віку на основі інноваційної діяльності та навмисна відсутність підготовки до ключових компетентностей учнів початкової школи на основі інноваційної діяльності. Важливість цієї проблеми та її недостатній розвиток у педагогічній теорії та практиці визначили вибір теми дослідження: «Формування ключових компетентностей молодшого школяра засобами LEGO технології». Метою дослідження є розробка методології навчання ключових компетенцій дітей молодшого шкільного віку та використання lego-технології при навчанні математики. Для досягнення мети нами сформульовано ряд завдань: • охарактеризувати проблему формування ключових компетентностей у молодших школярів в психолого-педагогічній літературі; • проаналізувати Lego-технології як засіб формування ключових компетентностей у молодших школярів • провести дослідно-експериментальну роботу по формуванню ключових компетентностей у молодших школярів; • розробити та впровадити комплекс завдань, спрямованих на формування ключових компетентностей у молодших школярів за допомогою lego-технологій. Об’єктом дослідження є формування ключових компетенцій молодших школярів. Предметом дослідження є використання lego технології при навчанні математики молодших школярів. Методи дослідження. Основними методами дослідження були: емпіричні: дослідження та узагальнення педагогічного досвіду, спостереження (пряме, непряме); опитування (усне – бесіда, письмове – опитування, тести), аналіз діяльності); теоретичні: гіпотеза, узагальнення, систематизація, організація для встановлення, пошуку, формування експерименту; методи математичної статистики; аналіз результатів дослідження та їх наочне представлення. Практичне значення отриманих результатів: Дана робота допоможе вчителям початкової школи, які працюють над формуванням ключових компетенцій у молодших школярів на уроках математики доцільно використовувати інноваційні технології, а саме lego-технології. Структура і обсяг роботи: курсова робота складається з двох розділів (теоретичного та практичного), висновків, списку використаних джерел та додатків, загальний обсяг роботи становить 38 сторінок.