Зразок роботи
Вступ
Вища освіта – це рівень освіти, який здобувається особою у вищому навчальному закладі в результаті послідовного, системного і цілеспрямованого процесу засвоєння змісту навчання, який ґрунтується на повній загальній середній освіті та завершується здобуттям певної кваліфікації за підсумками державної атестації.
Входження України в європейське співтовариство передбачає її інтеграцію у спільний економічний, політичний, культурний, освітній і науковий простір. Система вищої освіти України вже протягом декількох років функціонує у відповідності до вимог Болонської декларації, при цьому зберігаючи кращі національні традиції української вищої школи.
....
1. Чинники формування "болонського процесу" в європейській освіті.
Становлення, та розвиток ХХІ століття ознаменувалося прагненням усіх країн об’єднатися для створення глобальної стратегії освіти людини. Розумінням, що сучасна шкільна й вища освіти повинні стати міжнародною з набуттям рис полікультурної освіти, яка б враховувала позиції та здобутки різних націй, країн.
Історія Болонського процесу офіційно почалася з підписання Болонської декларації у 1999 році, проте її передісторія сягає 1954 року, коли було підписано Європейську культурну конвенцію, в якій наголошується на необхідності заохочення громадян усіх держав до вивчення мов, історії та культури інших країн і спільної для них культури. Кожна сучасна освітня система дуже складна і включає в себе безліч частин і відділів, відносна важливість яких з часом зміниться.
В кінці XX століття загальний інтерес людей до вищої освіти значно виріс, головним чином як об'єкт дослідження, оцінки, порівняння та реформи. Основна причина посилення досліджень у вищій освіті полягає в швидкому зростанні його соціальної значущості. Це стало особливо важливим засобом збільшення кількості та якості людського капіталу в сучасних країнах, тобто соціального і виробничого потенціалу всієї робочої сили.
Фактично, освіта стала полем жорсткої конкуренції, в якому переплітаються економічні, культурні та академічні інтереси. Це пов'язано з явищем інтернаціоналізації і глобалізації, відкритість .....
Сучасні реалії української музичної освіти на шляху до єдиного світового музичного простору
Основними напрямками розвитку вищої освіти в Україні залишаються:
1) Розширення можливостей отримання вищої освіти;
2) Якість навчання і ефективність використання висококваліфікованих фахівців;
3) Процес інтеграції.
Одним із пріоритетів розвитку вищої освіти в Україні є співпраця з країнами Північної Європи в сфері освіти, щоб допомогти Україні повноцінно відповідати європейським нормам.
19 травня 2005 року Україна зробила перший крок до спільного глобального освітнього простору на Європейській міністерській конференції європейських країн в рамках Болонського процесу в Норвегії і взяла на себе зобов'язання внести відповідний внесок в національну систему освіти.
Робота по визначенню пріоритетів у процесі створення спільного європейського простору вищої освіти. Мета цього кроку - зблизити і координувати освітні системи європейських країн, створити єдиний європейський простір для вищої освіти і, зокрема усунути перешкоди на шляху розширення Європейського простору вищої освіти. Перешкоди для мобільності студентів, викладачів і дослідників.
На даному етапі для інтеграції в світовий простір мистецтва, науки і освіти необхідно подолати мовні бар'єри, не тільки оволодіти рідною мовою, а й опанувати спеціалізованою термінологією іноземних мов, які домінують над більшістю музикантів світу. На жаль проблема мовного бар’єру є досить актуальною тому вартує детальної уваги.
Розвиток сучасної системи музичної освіти вимагає ........
Висновок
Слід зазначити, що Болонський процес не передбачає створення повністю ідентичних систем освіти у різних країнах, він призначений лише для зміцнення взаємозв'язків та покращення взаєморозуміння між різними освітніми системами.
Рухаючись у напрямі Болонського процесу, ми можемо системно модернізувати освітньо-кваліфікаційну структуру мистецького, зокрема музичного навчання, але з урахуванням нашого стабільного, конкурентоздатного досвіду.
Основою для освоєння музики майбутнього є початкова школа мистецтв. Злиття наукових концепцій і систем термінології є трампліном для підвищення професійного рівня виконавців і закладає основу для загального освітнього процесу музичної освіти. Практика показала.....