0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бруні М. Формування навичок дрібної моторики у дітей з синдромом Дауна (ID:539767)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 6
Рік виконання: 2022
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Бруні М. Формування навичок дрібної моторики у дітей з синдромом Дауна
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Аналізуючи працю Бруні М. «Формування навичок дрібної моторики у дітей з синдромом Дауна» мова йде про те, як у дітей з синдромом Дауна розвиваються навички дрібної моторики і про те, як батькам допомогти дитині оволодіти необхідними вміннями. Автор орієнтувався на батьків, але вона, безсумнівно, буде корисна і професіоналам. Оскільки дітям з синдромом Дауна властиві певні особливості, що негативно позначаються на терміни появи рухових навичок і їх якості, розвиток цієї сфери вимагає постійної уваги. Дрібна моторика дозволяє оволодіти навичками прийому їжі, самообслуговування і графічними навичками, що суттєво впливають на адаптацію дитини в колективі однолітків. За даними наукової літератури і власними спостереженнями констатуємо, що увага дітей з синдромом Дауна знаходиться на досить низькому рівні. При розгляді об’єктів оточуючої дійсності діти не помічають їхніх суттєвих деталей, увага затримується лише на яскравих деталях об’єкта, які його часто не характеризують або є другорядними. Їхня цікавість об’єктом часто залежить від його фізичних характеристик та зовнішньої мотивації. Під час організованих занять їхня увага швидко розсіюється і внаслідок цього вони втрачають зв'язок з педагогом і не розуміють все, що він їм говорить Увага в них не стійка, її дуже важко сконцентрувати. Особливістю в проведенні занять є певний акцент на яскравих, сильних подразниках, які спрямовані на дитину. В результаті корекційно-розвивальної роботи у дітей в дошкільному віці складається незначне коло уявлень про оточуючий світ. Доречно звернути увагу на те, що серед дітей з даною генетичною патологією зустрічаються як діти з гіперактивною поведінкою і дефіцитом уваги, так і діти з певними проявами гіпокінетичної поведінки. Варто проаналізувати деякі особливості розвитку мовлення дітей з даною генетичною патологією. Так, спеціалісти, що здійснюють супровід дітей з синдромом Дауна констатують у них значну затримку мовленнєвого розвитку. При чому, порушення експресивного мовлення виявляються сильнішими, ніж імпресивного. Також відмічається суттєве зниження об’єму активного словника в порівнянні з віковою нормою. Що стосується сприймання мовлення, то запас слів у дітей підліткового віку, за даними вітчизняних та іноземних вчених, відповідає віковим нормативам, а є суттєві відставання у розумінні граматичної будови мовлення. Більшість дорослих людей із синдромом Дауна не просуваються далі початкових стадій у засвоєнні морфологічної системи мови і граматичної будови мовлення. В усному мовленні основні труднощі пов’язані з порушеннями артикуляції звуків. Однак не дивлячись на недостатню сформованість різних компонентів мовлення, діти і дорослі з синдромом Дауна демонструють достатньо високу ефективність невербальної комунікації. Дана книга включає деякі спостереження і міркування про те, як розвивати навички дрібної моторики у дітей з синдромом Дауна за допомогою повсякденних домашніх і шкільних справ. Подана книга, може стати корисною підмогою для батьків, вчителів і фахівців в області охорони здоров'я. Варто виділити загальні особливості .....
Інші роботи з даної категорії: