0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання інтерактивних ігор на уроках математики в початковій школі (ID:546087)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 50
Рік виконання: 2020
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти гри молодших школярів 1.1. Феномен гри: історико-культурологічний аспект 1.2. Роль гри в Вступ особистісному розвитку молодших школярів на уроках математики 1.3. Інтерактивні ігри на уроках у початковій школі: їх класифікація. Розділ 2. Педагогічні основи концепції нової української школи щодо використання інтерактивних ігор в навчанні молодших школярів на уроках математики 2.1. Огляд концепції нової української школи 2.2. Методологія використання інтерактивних ігор на уроках математики в початковій школі в умовах НУШ 2.3. Рекомендації батькам та вчителям щодо використання інтерактивних ігор при освоєнні математичного матеріалу дітьми. Розділ 3. Експериментальна робота по застосуванню інтерактивних ігор на уроках математики в початкових класах НУШ по пілотному проекту Міністерства 3.1. Моделювання комплексного уроку з використанням інтерактивних ігор на уроках математики молодших школярів 3.2. Аналіз результатів експерименту з визначення ефективності впливу інтерактивних ігор на освоєння математичного матеріалу молодшими школярами. Висновки Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.3. Інтерактивні ігри на уроках у початковій школі: їх класифікація. З допомогою гри вдається усунути психологічну втому, також її можна використати для мобілізації розумових зусиль учнів, для розвитку їх організаторських здібностей, посилення самодисципліни, створення радісної обстановки на занятті. Гра - це здебільшого змагання. Дух змагання досягається в іграх за рахунок розгалуженої системи оцінювання активності кожного з учасників, що дає змогу бачити головні показники ігрової діяльності учнів. Колективна форма роботи - одна з головних переваг гри. У грі здебільшого беруть участь команди з 5-6 чоловік. А друга перевага гри в тому, що в ній водночас активну участь бере увесь клас. При цьому зводиться до мінімуму роль та участьу грі самого педагога. Окрім того, для участі в грі нема потреби у репетиціях, тому не втрачається відчуття новизни майбутньої ігрової діяльності, її емоції, що слугує джерелом невичерпного інтересу гравців до подій гри. Пропонується наступна класифікація ігор: 1. За методикою гри: предметні, сюжетні, рольові, ділові, імітаційні і т.п. 2. За характером педагогічного процесу: навчальні, пізнавальні, тренувальні, виховні, діагностичні, контролюючі, узагальнюючі, розвиваючі, творчі (креативні). 3. За областю діяльності: інтелектуальні, соціальні, психологічні, фізичні, трудові. 4. За ігровим середовищем: без предметів, з предметами, компютерні, настільні, технічні. Етапи організації гри: 1. Підготовчий ( від одного до декількох днів). 2. Основниц етап (безпоснереднє проведення гри). 3. Заключний етап (підбиття підсумків). Важливе значення в іграх належить системі стимулювання. Вона покликана активізувати кожного з учасників, спонукати їх діяти як у реальному житті, вміти підпорядковувати інтереси окремих гравців спільній меті команди та самої гри.
Інші роботи з даної категорії: