0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Фізіологічна готовність дитини до школи (ID:567331)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 10
Рік виконання: 2018
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
1. Вступ 2. Загальне поняття про готовність дитини до школи. Види готовності 3. Фізіологічна готовність до школи 4. Методики діагностики фізіологічної готовності дітей до школи 5. Рекомендації щодо розвитку фізичних показників дошкільнят 6. Висновки 7. Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Готовність до школи передбачає певний рівень фізичного розвитку та соматичне здоров'я дитини, оскільки вони здійснюють істотний вплив на навчальну діяльність. Діти, які часто хворіють і ослаблені фізично, можуть відчувати проблеми в навчанні навіть при наявності високого рівня розвитку пізнавальних процесів. Дані про соматичне здоров'я дітей як компонент психофізіологічної готовності до школи наведені в медичній карті (вага, зріст, пропорції тіла, їх співвідношення з віковими нормативами). При цьому часто відсутня інформація про стан нервової системи, в той час як у багатьох дошкільнят при додатковому обстеженні виявляються різного виду мінімальні мозкові дисфункції (ММД). У великої кількості дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку відзначаються неврози. З початком шкільного навчання істотно збільшується рівень навантаження на організм і психіку дитини. Систематичне виконання навчальних завдань, великий обсяг нової, що підлягає засвоєнню, інформації, необхідність тривалого збереження певної пози, зміна звичного режиму дня, знаходження у великому учнівському колективі викликають велике розумове й фізичне напруження дитини. До кінця дошкільного віку перебудова фізіологічних систем дитини ще не завершена, інтенсивий фізіологічний розвиток триває. Психофізіологи відзначають, що в цілому за своїми функціональними особливостями організм старшого дошкільника готовий до систематичного навчання в школі, проте відзначається підвищена чутливість до негативних факторів навколишнього середовища, зокрема до великого розумового і фізичного навантаження. Дітям меншого віку складніше впоратися зі шкільними навантаженнями, тому у них вища ймовірність виникнення порушень здоров'я. При цьому слід враховувати, що фактичний вік дитини не завжди відповідає біологічному: один старший дошкільник за фізичним розвитком може бути готовий до шкільного навчання, а для іншої дитини навіть у сім років повсякденні навчальні завдання будуть викликати значні труднощі. Висновок про фізіологічну готовності старших дошкільників до шкільного навчання формується з урахуванням даних медичного обстеження. Дитину вважають готовою до систематичного навчання в школі, якщо рівень її фізичного і біологічного розвитку відповідає паспортному віку або перевищує його, і відсутні медичні протипоказання.