0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМАНДИ В СИСТЕМІ КЕРІВНИЦТВА ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ (ID:572375)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 164
Рік виконання: 2016
Вартість: 3100
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ СУТНОСТІ ТА СТРУКТУРИ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ 1.1. Сутнісні характеристики функціональної компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу. 1.2. Характеристика управлінської команди загальноосвітнього навчального закладу. 1.3. Стан сформованості функціональної компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу як чинник ефективного розвитку управлінської команди . Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ЕФЕКТИВНІСТЬ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМАНДИ В СИСТЕМІ КЕРІВНИЦТВА ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ 2.1. Теоретичне обґрунтування моделі формування управлінської команди загальноосвітнього навчального закладу. 2.2. Сучасні підходи до формування управлінської команди та критерії ефективності її роботи. 2.3. Особливості розвитку управлінської команди загальноосвітнього навчального закладу. Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ ДОДАТКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми Процес Європейської інтеграції впливає на всі сфери людського життя, відбуваються потужні-динамічні зміни і в освітній системі. В сучасних умовах найбільш освічені та успішні організації намагаються перенести акцент своєї організаційної структури та політики з індивідуальних працівників на команди. Однією з важливих ознак інноваційного управлінського мислення є стійка орієнтація на формування управлінських команд. У зв’язку з цим особливої актуальності набуває проблема визначення ролі функціональної компетентності керівника в процесі формування управлінської команди. Вагомий компонент професійної діяльності особистості, котрий пов’язаний із знаннями та вміннями об’єктивно сприймати, опрацьовувати, інтерпретувати інформацію, реалізовувати їх в рамках інформаційної культури, власне функціональна компетентність фахівця розглядається О.С. Чернишовим, О. Овчарук. Система знань та умінь, що сприяють у повному обсязі виконувати функціонально-посадові обов’язки виступає у якості функціональної компетентності керівника (О. Мармаза). Мета дослідження: розробити, та апробувати модель формування управлінської команди в системі керівництва загальноосвітнім навчальним закладом. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати сутність поняття функціональна компетентність керівника загальноосвітнього навчального закладу. 2. Виявити стан сформованості функціональної компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу, як чинник формування управлінської команди. 3. 4. Методологічну й теоретичну основу дослідження склали: положення про сутність свідомості та розвиток особистості у процесі діяльності (К.Абульханова-Славська, Л. Анциферова, Г. Костюк, О. Леонтьєв, С. Максименко, В. Москалець, Л. Орбан-Лембрик, С. Рубінштейн, О. Ткаченко); теорія проявів людської свідомості в умовах впливу (Х. Арендт, М. Бердяєв, Ж.- Сартр, В. Франкл, Е. Фромм); загальнотеоретичні та методологічні дослідження свідомості в контексті розвитку особистості (Б. Ананьєв, Л. Божович, Л. Виготський, О. Бодальов, С. Рубінштейн, В. Столін, П. Чамата, І. Чеснокова, К. Шорохова); основи концепції цілепокладання (Б. Ананьєв, Б. Ломов, Ю. Швалб, В. Якунін); РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ СУТНОСТІ ТА СТРУКТУРИ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ 1.1. Сутнісні характеристики функціональної компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу Розуміння сутності функціональної компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу продукує необхідність з’ясування діалектики понять «компетенція» і «компетентність», їх сутнісного наповнення. Однією з причин неоднозначного трактування можна вважати іншомовне походження цих слів і не завжди їх коректний переклад. Зауважимо, що у словнику С. Ожегова «компетентний» визначається як «знаючий, обізнаний, поінформований, авторитетний у якій-небудь сфері. … Той, хто володіє компетенцією…» Поняття «компетенція» витлумачено як «коло питань, у яких хто-небудь обізнаний. Коло чиїхось повноважень» [90]. У Великому тлумачному словнику української мови подано таке визначення: «компетентний – який має достатні знання в якій-небудь галузі; який з чим-небудь добре обізнаний, тямущий, який ґрунтується на знанні, досвіді, кваліфікований», «який володіє компетенцією» [77]. Отже, головною особливістю поняття «компетенція» є його об’єктивний характер; поняття «компетентність», використовується для характеристики особистості, визначення її якостей, рівня успішності у певній сфері діяльності. Згідно з положеннями дослідника О. Дахіна, «освітня компетентність» – вже сформована особистісна якість, здатність учня виконувати складні види діяльності. Освітня компетентність — реальна, стосується особистості, існує «тут і зараз». Вона може трансформуватися, емоційно забарвлена. Освітня компетенція – рівень розвитку особистості учня, пов’язаний з якісним засвоєнням змісту освіти. У ній втілено всі компоненти загальнопредметного змісту освіти: реальні об'єкти досліджуваної дійсності; загальнокультурні знання про досліджувані явища; загальні і загальнонавчальні вміння, навички, узагальнені способи діяльності та ін. Освітня компетенція – ідеальна, нормативна, моделює властивості випускника й обслуговує поняття «освітня компетентність», зокрема, описує його значеннєве наповнення [17]. РОЗДІЛ 2. ЕФЕКТИВНІСТЬ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМАНДИ В СИСТЕМІ КЕРІВНИЦТА ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ 2.1. Теоретичне обґрунтування моделі формування управлінської команди загальноосвітнього навчального закладу Створення управлінської команди складний процес в якому задіяний значний людський потенціал, суб’єктивні та об’єктивні обставини, суспільні впливи, він тривалий у часі та постійно змінюваний. З метою поліпшення управління описаним процесом потребує створення його теоретичної моделі. Вивчення особливостей ефективного процесу формування управлінської команди загальноосвітнього навчального закладу нами узагальнено, теоретично обґрунтовано та подано у вигляді структурно-функціональної моделі (рис. 2.1.1), яка реалізується у чотирьох компонентах: концептуальний, змістовий, процесуальний, оціночно-результативний. Будь-яка система будується на певних фундаментальних засадах, які відображають її головні риси. Це стосується і системи управління навчальними установами, яка також базується на поєднанні загальних принципів соціального управління та специфіки функціонування конкретного закладу. Концептуальний компонент визначає стратегію процесу в цілому закладає підґрунтя його ефективності, включає в себе мету та принципи. Метою розробленої нами моделі являється формування управлінської команди. Усвідомлення принципів дозволяє здійснювати глибокий аналіз системи управління та об'єктивно оцінювати її стан. Закономірності надають можливість удосконалювати управління. Вони враховують фактор часу, розвитку зовнішнього середовища, стан керованого об'єкта, його вплив на систему управління, дозволяють виокремлювати об'єктивні та суб'єктивні фактори і встановлювати їх раціональне співвідношення, здійснювати системний науковий підхід до управління. Ідейну основу теорії та практики управління складають принципи, які використовуються як фундаментальні положення та аксіоми. ВИСНОВКИ Здійснені теоретичний аналіз проблеми та експериментальне дослідження свідчать про вирішення наукових завдань досліджень, які полягали в розробці моделі формування управлінської команди в системі керівництва загальноосвітнім навчальним закладом. 1. Функціональна компетентність – це система знань та умінь керівника, адекватних структурі та змісту управлінської діяльності, яка забезпечує виконання функціонально-посадових обов’язків. Як складова професійної діяльності керівника характеризує здатність менеджера максимально ефективно та відповідально виконувати власні професійні обов’язки, функціонально відповідати посаді. Ґрунтуючись на теоретичних дослідженнях та аналізі практики формування управлінської команди в системі керівництва загальноосвітнім навчальним закладом визначили структуру функціональної компетентності. Структура містить наступні компоненти: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-психологічній, процесуальний, рефлексивний. Мотиваційно-ціннісний компонент характеризується такими показниками як спрямованість на формування команди, на розвиток ініціативності, самостійності персоналу, наявність лідерських якостей, формування корпоративної культури закладу; когнітивно-психологічний компонент охоплює знання посадових обов’язків та нормативно-правової бази функціонування освітнього закладу, знання закономірностей розвитку групи, розуміння психологічних особливостей членів у колективі, усвідомлення значення між особових відносин у групі; процесуальний компонент – готовність керівника загальноосвітнього навчального закладу до ефективного підбору та наймання персоналу, наявність стратегічних, тактичних і реальних цілей розвитку закладу і управлінської команди оцінювання та мотивація персоналу; рефлексивний компонент розкривається у здатності керівника до аналізу та корекції власної управлінської діяльності, оцінювання, аналіз та корекція власної стратегії управлінської діяльності, самовдосконалення. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Аблязов Р.А. Командний менеджмент : навч. посіб. / Аблязов Р.А., Падурець Г.І., Чудаєва І.Б. ; за заг. ред. Р.А. Аблязова. – К.: Видавничий дім «Професіонал», 2008. – 352 с. 2. Аникін Б.А. Вищий менеджмент для керівника: Навчальний посібник / Б.А. Анікін. – М.: ИНФАРА-м, 2000. – 136 с. 3. Базаров Т.Ю. Управленческие команды и их формирование [Электронный ресурс] / Т. Ю. Базаров. – Режим доступа: http://www.cpt21.ru/pub/teachers/17/2312031072203368.doc 4. Базаров Т.Ю. Управленческие команды и их формирование http://209.85.129.132/search? personal.ru/attaches/attach_285.doc. 5. Бондарчук О.І. Професійна кар’єра керівників шкіл: психологічний аспект // Актуальні проблеми психології. Том 1.: Соціальна психологія. Психологія управління. Організаційна психологія / За ред. Максименка С.Д., Карамушки Л.М. – К.: Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України, 2002. – Вип. 6. – С. 86-89. 6. Бондарчук О.І. Соціально-психологічні проблеми особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі професійної діяльності // Актуальні проблеми психології. Том 1.: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія: Зб. наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / За ред. Максименка С.Д., Карамушки Л.М. – К.: Міленіум, 2005. – Ч. 17. – С. 38-41. 7. Борисов А. Б. Большой экономический словарь. – М.: Книжный мир, 2001. – 895 с. 8. Борисовская Н. Эффективность командной работы [Электронный ресурс] / Н. Борисовская. – Режим доступа: http://www.cpt21.ru
Інші роботи з даної категорії: