0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування готовності педагогічного колективу до експериментальної діяльності (ID:575152)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 61
Рік виконання: 2021
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП …………………………………………………………………………… 3-5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ ДО ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ …………………………………………………………………... 6-24 1.1. Характеристика поняття «готовність до експериментальної діяльності»……………………………………………………………………….. 6-10 1.2. Сучасні вимоги до організації процесу формування готовності педагогічного колективу до експериментальної діяльності …………………………………. 10-17 1.3. Форми і методи формування готовності педагогічного колективу до експериментальної діяльності ………………………………………………… 17-24 Висновки до першого розділу …………………………………………………… 25 РОЗДІЛ 2. ПРОГРАМНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ ДО ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ……………………………………….. 26-38 2.1. Цілі, завдання та методика експериментальної діяльності в роботі педагога…………………………………………………………………………. 26-31 2.2. Програма підвищення готовності вихователів до експериментальної діяльності ……………………………………………………………………….. 31-34 2.3. Рекомендації щодо здійснення експериментальної діяльності в ЗДО …. 34-38 Висновки до другого розділу …………………………………………………… 39 ВИСНОВКИ …………………………………………………………………... 40-41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………………….. 42-45 ДОДАТКИ …………………………………………………………………….. 46-60
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність проблеми. Глобалізаційні та інтеграційні процеси, що відбуваються на сучасному етапі розвитку суспільства висувають нові вимоги до діяльності педагогів-вихователів в системі дошкільного виховання. Інноваційна діяльність педагогів стає на сьогоднішній день основним напрямом реалізації модернізаційних реформ в освіті і одним із суттєвих напрямів переходу до моделі інноваційного розвитку України в цілому. Важливою умовою й провідним фактором успішності процесу підготовки педагога-новатора є безперервна освіта, оскільки вона, по-перше, відповідає потребам і закономірностям розвитку інформаційного суспільства і є фактором формування, розвитку і постійного забезпечення сукупної культури педагога, а по-друге, адекватна специфіці педагогічної діяльності, ролі і місцю особистості вчителя-дослідника, новатора у педагогічному процесі, що передбачає безперервне збагачення професійно-значущих дослідницьких якостей. Основою дослідницько-експериментальної діяльність та ключем до формування духовно багатої, цілісної, творчої особистості дитини – є формування пізнавального інтересу, коли дитина виступає як своєрідний дослідник, який самостійно впливає різними способами на навколишні явища і предмети для ефективнішого їх пізнання і освоєння. Оскільки дослідницька діяльність є формою ознайомлення дітей з природою вона дозволяє сформувати у дітей уявлення про явища природи, виявити їх причини і взаємозв’язки. Дослід визначається як спосіб матеріального впливу людини на об’єкт з метою вивчення цього об’єкта, пізнання його властивостей. Видатний педагог Василь Сухомлинський вважав за необхідне вводити малюка у світ природи так, щоб кожен день відкривав для нього щось нове, щоб він ріс дослідником, щоб кожен його крок був подорожжю до витоків чудес у природі, облагороджував серце та гартував волю. [6] Тому, педагогу необхідно навчити дітей самостійно формулювати мету дослідження і йти до неї, долаючи труднощі, адже перш ніж досліджувати, потрібно добре усвідомлювати, що саме ми вивчатимемо і який результат сподіваємося отримати після закінчення дослідження. Життя доводить, що в умовах, які весь час змінюються, найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина гнучка, креативна, творча, здатна використовувати нові ідеї та задуми. Важливо організовувати діяльність дітей так, щоб через дослідницьку діяльність, розв'язання проблемних завдань, різноманітні дії з об'єктами діти у поєднанні із творчою діяльністю одночасно оволодівали новими знаннями, вміннями та навичками. Завдяки такому пізнанню природи під керівництвом вихователя дітьми здійснюється досить глибока самостійна діяльність дітей з об'єктами та явищами, відбуваються: їх різноплановий аналіз, порівняння, зіставлення. Адже цілеспрямовані та змістовні інтегровані заняття вносять новизну в систему навчання та дуже подобаються малятам, завдяки дослідам спрямованих на поєднання на одному занятті природничих наук і творчості. Таким чином інтегрований підхід у процесі розвитку дошкільника може перетворити звичайні заняття на захоплюючу гру, що ніколи не закінчується, а трансформація завдань Базового компонента дошкільної освіти у щоденну практику роботи. Отож, фахівець, який сьогодні працює у закладі дошкільної освіти з дітьми, має володіти сучасними педагогічними технологіями. Виходячи з актуальності даної проблеми, нами була вибрана тема курсової роботи: «Формування готовності педагогічного колективу до експериментальної діяльності». Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та практично дослідити готовність педагогічного колективу до експериментальної діяльності. Мета дослідження обумовила необхідність вирішення таких завдань: 1. Вивчити та проаналізувати теоретичні джерела з досліджуваної проблеми. 2. Визначити рівень готовності до експериментальної діяльності вихователів. 3. Обґрунтувати комплекс педагогічних умов, що забезпечують ефективне використання експериментальної діяльності в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. 4. Розробити методичні рекомендації щодо особливостей використання експериментальної діяльності для формування готовності педагогів до їх впровадження в навчання. Об’єкт дослідження – готовність педагогічного колективу до експериментальної діяльності. Предмет дослідження – комплекс педагогічних умов забезпечення ефективного використання експериментальної діяльності в роботі педагога. Мeтоди досліджeння: тeорeтичні: аналіз та узагальнeння літeратури, синтeз, конкрeтизація, систeматизація тeорeтичного матeріалу, порівняння, класифікація тeорeтичних даних, прeдставлeних у науковій та мeтодичній літeратурі; вивчення та узагальнення досвіду роботи закладів дошкільної освіти з проблеми використання експериментальної діяльності у педагогічному процесі ЗДО; емпіричні: метод анкетування, бесіди, педагогічні спостереження, педагогічний експеримент. Структура дослідження: робота містить Вступ, три розділи, Висновки і перелік використаної літератури у кількості 40 джерел і складає 60 сторінок.