0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ознайомлення дітей дошкільного віку з рослинним і тваринним світом під час екскурсії в природі (ID:575163)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 43
Рік виконання: 2019
Вартість: 650
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП ………………………………………………………………………….... 3-5 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗІ СВІТОМ ПРИРОДИ……………………………………………………………………….. 6-19 1.1. Природне довкілля – засіб повноцінного розвитку дитини ……………… 6-8 1.2. Зміст ознайомлення з природою в дитячому садку ………………………. 8-10 1.3. Погляди видатних педагогів на проблему ознайомлення дошкільників з рослинним і тваринним світом ………………………………………………... 10-13 1.4. Поняття про екскурсію та її освітньо-виховне значення ……………….. 13-16 1.5. Методика проведення екскурсії в дитячому садку ……………………… 16-19 Висновки до Розділу І ………………………………………………………… 20-21 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ПРОБЛЕМИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПРИРОДОЮ У ПРОЦЕСІ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСКУРСІЙ ………………………………...... 22-26 2.1. Дослідно-експериментальна роботи з проблеми ………………………... 22-24 2.2. Аналіз результатів дослідження ………………………………………….. 24-25 2.3. Показники готовності дитини дошкільного віку до подальшої природно-екологічної освіти в школі …………………………………………………….. 25-26 Висновки до Розділу ІІ ……………………………………………………….. 27-28 ВИСНОВКИ …………………………………………………………………… 29-31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ……………………………… 32-34 ДОДАТКИ ……………………………………………………………………... 35-43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Проблема формування екологічної компетентності дітей дошкільного віку набула актуальності тоді, коли у суспільну свідомість увійшло розуміння взаємозв'язку людини і природи, їхньої взаємозалежності та взаємообумовленості існування. Однак реалії сучасного життя підтверджують, що у значної частини населення нашої країни ще не сформовано еколого-доцільну поведінку. Про це свідчить бруд на вулицях, засміченість водойм та їхніх берегів, нераціональне використання природних ресурсів, емоційна байдужість громадян до проблем довкілля, а отже, невідповідальне ставлення до власного здоров'я. Причиною є не стільки нестача знань, скільки відсутність належного ставлення до природи, почуття відповідальності за природу як за власний життєвий простір, неусвідомленість духовної та фізичної єдності людини і природи. Доведено, що основи світогляду особистості закладаються у дошкільному дитинстві. Тож ознайомлення дітей з природою та виховання відповідального ставлення до неї саме в дошкільному віці має величезне значення і є невід'ємною складовою освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі. Навчити помічати красу довкілля, гармонійно співіснувати з природою та раціонально використовувати її багатства — ось пріоритетні завдання екологічного виховання дошкільників. Чітко усвідомивши в дошкільному дитинстві відповідальність за природу як живий організм, у майбутньому дитина відчуватиме невід'ємну потребу діяти заради збереження та відновлення її багатств. Ми хочемо, щоб діти любили природу. Тож, з огляду на наочно-дійове сприйняття дійсності і конкретність мислення, слід, даючи дітям необхідні знання, супроводжувати їх наочністю та спрямовувати у дієве русло, тобто давати змогу використовувати їх у різних видах діяльності. Що ж здатні побачити діти у природі таке, що змусить їх пригорнутися до неї душею і не дозволить у майбутньому заподіяти зла? Насамперед — красу і тендітність. Тож перед педагогами постає завдання сформувати у дітей естетичне ставлення до природи, вміння помічати її красу, милуватися об'єктами та явищами природи, відчувати свій фізичний та емоційний зв'язок з нею. Краса пробуджує моральні, тобто власне людські якості, а знання про унікальність, тендітність та крихкість природи, взаємозв'язки та залежності спонукають до дій задля її збереження, відновлення, поліпшення. Ознайомлення дітей з природою — один із головних засобів їх розвитку. В процесі його розширюється орієнтація дітей в навколишньому середовищі, формуються пізнавальні здібності, виховується відповідне відношення до природи. Ознайомлення дітей з природою пропонує дати їм відповідний об’єм знань про предмети, явища неживої і живої природи, виховання інтересу і любові до неї. Ознайомлення дітей дошкільного віку зі світом природи є найважливішим засобом формування гармонійної, всебічно розвиненої особистості, що володіє знаннями й навичками екологічно доцільної поведінки в природі. Педагогічний навчально — виховний процес повинен бути спрямований на формування таких психологічних властивостей особистості, як потреба в спілкуванні з природою, інтерес до пізнання її законів, мотиви поведінки і діяльності по охороні природи, переконання — в соціальній обумовленості відношення людини до природи, в необхідності управління природними явищами. Слід комплексно реалізовувати завдання екологічного виховання, а саме: • виховування гуманного ставлення до природи; • формування системи екологічних знань та уявлень про природу; • розвиток уміння бачити і відчувати красу, привабливість кожного елемента довкілля; милуватися і захоплюватися ними; • включення у посильну еколого-зорієнтовану діяльність. Вирішення цих завдань забезпечить активне спілкування дошкільнят з природним довкіллям і сприятиме їх соціалізації. Саме тому тема даної курсової роботи є актуальною. Об'єкт дослідження: особливості ознайомлення дітей дошкільного віку з рослинним і тваринним світом під час екскурсій в природі. Предмет дослідження: процес ознайомлення дітей дошкільного віку з рослинним і тваринним світом. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати і практично дослідити особливості ознайомлення дітей дошкільного віку з рослинним і тваринним світом під час екскурсій в природі. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати особливості уявлень дітей дошкільного віку про рослинний тваринний світ. 2. Визначити методи та прийоми ознайомлення дітей дошкільного віку з рослинним і тваринним світом. 3. Вивчити особливості екскурсії як форми роботи з ознайомлення дітей з природою. 4. Обґрунтувати організаційно-педагогічні умови успішного процесу проведення екскурсії в природу з дітьми дошкільного віку. 5. Дослідити особливості та методику організації екскурсії в природу для ознайомлення дітей дошкільного віку з рослинним і тваринним світом. Методи дослідження: теоретичні: аналіз і синтез,індукція, дедукція, порівняння, класифікація; емпіричні: спостереження, бесіди, аналіз творчих робіт дітей; методи обробки та інтерпретація результатів дослідження.
Інші роботи з даної категорії: