0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості методики вивчення орнаментів на заняттях гуртка в школі (ID:575172)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 35
Рік виконання: 2018
Вартість: 550
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП .................................................................................................................... 3-4 РОЗДІЛ І. ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ ОРНАМЕНТУ ТА ЙОГО МІСЦЕ В СУЧАСНОМУ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОМУ МИСТЕЦТВІ ....... 5-16 1.1. Сутність і види декоративно-прикладного мистецтва ................................ 5-8 1.2. Поняття про орнамент та його види ............................................................ 8-10 1.3. Походження та історія орнаменту ............................................................. 10-11 1.4. Семантика і функції орнаментів ................................................................ 11-12 1.5. Мотиви і орнаменти в українській національній вишивці ...................... 12-16 РОЗДІЛ ІІ. ВИВЧЕННЯ ОРНАМЕНТІВ НА ГУРТКУ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА В ШКОЛІ ............................................... 17-27 2.1. Гурткова робота як один з видів позакласної роботи в школі ................ 17-20 2.2. Організація та планування гуртків декоративно-прикладного мистецтва в школі .................................................................................................................... 20-23 2.3. Методи розвитку творчих здібностей на гуртку декоративно-прикладного мистецтва в школі .............................................................................................. 23-27 ВИСНОВКИ ...................................................................................................... 28-29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ..................................................... 30-31 ДОДАТКИ .......................................................................................................... 32-35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Орнамент – частина матеріальної культури суспільства і є важливою складовою декоративно-прикладного мистецтва. Освоєння багатющої спадщини цієї складової світової художньої культури сприяє вихованню художнього смаку, становленню уявлень у сфері історії культури, робить більш значним внутрішній світ людини. Творче освоєння декоративно-орнаментального мистецтва попередніх епох збагачує практику сучасних художників. У момент створення нових орнаментів значення має не тільки вміле використання художнього досвіду минулого, водночас, це й емоційне вираження чуттєвих особистих вражень художника, пов'язаних з декоративним оздобленням ужиткових речей, з відображенням явищ природи, мотивів народної творчості тощо. Внесення орнаменту в предметний світ людини стає однією з форм прояву синтезу його з іншими видами мистецтва. Живопис, архітектура, скульптура широко користуються цією формою декору. Прикладом такого синтезу може служити будь-який предмет прикладного мистецтва з орнаментованою поверхнею, наприклад: різні види одягу з орнаментованим рисунком; оздоблення інтер'єру та екстер'єру будівель; при створенні тканин, меблів, різного начиння та інших ужиткових виробів. Орнамент присутній повсюди в оточені людини: у тканинах для одягу, текстилі для меблів, настінних шпалерах, декорі меблів, посуду, килимах, вишивці, в’язаних і плетених витворах тощо. Тож вивчення орнаменту – особливий розділ художньої грамоти, необхідний всім, хто має справу з оформленням або формуванням художнього вигляду предметів і споруд., саме тому тема даного дослідження є актуальною. Об’єкт дослідження – особливості вивчення орнаментів на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва в школі. Предмет дослідження – зміст, методи, форми і прийоми розвитку художньо-творчих здібностей школярів при вивченні орнаментів на заняттях декоративно-прикладного мистецтва в школі. Мета дослідження полягає в розгляді проблеми вивчення орнаментів на заняттях декоративно-прикладного мистецтва в школі. Завдання дослідження: • Дослідити історію та походження орнаментів, їх функції і роль в культурному житті українського народу; • виявити особливості застосування орнаментів у оздобленні різноманітних виробів декоративно-прикладного мистецтва; • розробити методичну систему, спрямовану на вивчення орнаментів на заняттях гуртка з декоративно-прикладного в школі; • проаналізувати особливості творчості сучасних митців, що створюють художні роботи з використання різноманітних орнаментів; • довести актуальність і неповторність використання орнаментів в сучасній культурі і мистецтві. Для вирішення поставлених завдань були застосовані такі методи дослідження: • теоретичне вивчення і аналіз наукових праць з історії виникнення орнаментів і застосування їх для оздоблення продуктів декоративно-прикладного мистецтва; • аналіз робіт видатних митців, що застосовують орнаменти для оздоблення своїх робіт; • дослідження особливостей вивчення орнаментів на заняттях гуртка з декоративно-прикладного мистецтва в школі. Теоретична значущість полягає в розкритті особливостей вивчення орнаментів на заняттях декоративно-прикладного мистецтва в школі. Практична цінність роботи полягає у визначенні особливостей вивчення орнаментів на заняттях з декоративно-прикладного мистецтва в школі; розробці детальних методичних рекомендацій з вивчення орнаментів на заняттях гуртка в школі.
Інші роботи з даної категорії: