0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Фізичне виховання в школі (ID:575219)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 27
Рік виконання: 2017
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП .................................................................................................................... 3-4 РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ШКОЛІ .... 5-14 1.1. Сутність та зміст фізичного виховання у школі .......................................... 5-7 1.2. Принципи фізичного виховання в школі ...................................................... 7-8 1.3. Методи навчання у фізичному вихованні школярів .................................. 8-14 РОЗДІЛ ІІ. ПОЗАКЛАСНА РОБОТА З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ ................................................................... 15-24 2.1. Організація позакласної роботи з фізичного виховання ......................... 15-16 2.2. Прогулянки, екскурсії, походи ................................................................... 16-19 2.3. Ігри, розваги ................................................................................................. 19-20 2.4. Спортивні гуртки та секції ......................................................................... 20-22 2.5. Спортивні змагання ..................................................................................... 22-24 ВИСНОВКИ ...................................................................................................... 25-26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ ......................... 27
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Найважливіша соціальна задача нашого суспільства в тому, щоб виховати сучасне покоління таких громадян, які б гармонійно пов’язували в собі не тільки духовне багатство,а й моральну та фізичну досконалість. Не зважаючи на це найважливішим матеріальним, духовним та інтелектуальним засобом виховання гармонійно розвиненої, активної особистості є спорт і фізична культура. Заняття фізичною культурою допомагають формувати боротьбу зі страхами, лідерством розвитку змагального духу, моральної та фізичної підготовки до подолання різних стресових ситуацій, які можуть виникнути в подальшому житті. Долаючи різні перешкоди, навіть в стресових ситуаціях, людина бореться зі своїми власними страхами — невпевненістю, повільністю. Займаючись спортом кожна особистість розвиває свої вольові якості, які їй необхідні для подальшого життя в соціумі,вчиться розраховувати на свої сили, ефективно діяти коли дуже мало часу. Для кожного школа — це другий дім, щось особливе для кожного. Тут ми зустріли нашу другу маму — нашу першу вчительку. Саме вона навчила нас читати, писати, логічно мислити. Вчителька вчила нас бути добрими,чемними, чесними, правильно спілкуватися, товаришувати. Школа дає нам стежку в життя, дарує тепло і радість. Саме у шкільному віці вплив на дітей більший за вплив сім’ї, родини, тому вона повинна виправляти недоліки сімейного виховання. Прагнути до гармонійного виховання, школа має, озброювати учнів науковими знаннями, розширювати їхній світогляд, розвивати мислення, розвивати морально правильні уявлення про людську особистість, про правду, зміцнювати їхню волю. Вчителі фізичного виховання повинні дуже добре знати і вміти та застосовувати в роботі з школярами різні методи та форми морального виховання. Не потрібно забувати, про те, що фізична культура — це найефективніший засіб самовиховання. Займаючись фізичними вправами, долаючи дуже значні внутрішні та зовнішні перешкоди, учень займається насамперед самовихованням, навіть якщо зовсім і не знає цього. Фізичне виховання здійснюється за допомогою вчителя, колективу, прикладу кращих учнів, спортсменів. Завданнями педагогів в цьому процесі — допомагати учням складати план самовиховання, помічати рубежі спортивних і моральних досягнень за рік різних самостійних занять. В розкритті особливостей процесу фізичного виховання і підтвердженні його важливості для життя людини полягає актуальність даного дослідження. Об’єкт дослідження – особливості та зміст фізичного виховання в школі. Предмет дослідження – специфіка, зміст, методи, прийоми та форми організації фізичного виховання в школі. Мета дослідження полягає в розгляді особливостей та методиці фізичного виховання в школі. Завдання дослідження: - виявити особливості та зміст фізичного виховання в школі; - проаналізувати специфічні методи фізичного виховання в школі та прослідкувати їх взаємозв’язок із загально дидактичними принципами навчання і виховання дітей у школі; - розробити методичну систему, спрямовану на розвиток гармонійної особистості дитини засобами фізичного виховання в школі; - довести актуальність і важливість здійснення фізичного виховання в школі. Для вирішення поставлених завдань були застосовані такі методи дослідження: - теоретичне вивчення і аналіз наукових праць з фізичного виховання дітей в школі; - аналіз методичних розробок та планувань уроків і занять з фізичного виховання в школі; - дослідження особливостей планування, підготовки та проведення уроку фізичної культури як основного засобу організації фізичного виховання в школі. Теоретична значущість полягає в розкритті особливостей фізичного виховання в школі, методики його здійснення з дітьми різного віку в школі. Практична цінність роботи полягає у визначенні особливостей фізичного виховання в школі і, як наслідок, створенні методичних рекомендацій та розробок з фізичної культури, що може бути використано як в роботі студентів, так і вчителів, що цікавляться новинками в галузі фізичного виховання в школі.