0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування навчальної діяльності в дошкільному віці (ID:575221)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 30
Рік виконання: 2018
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП .................................................................................................................... 3-4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ............................................ 5-20 1.1. Поняття навчальної діяльності, її складові ................................................... 5-6 1.2. Особливості навчання дітей дошкільного віку .......................................... 6-10 1.3. Форми організації навчання дітей дошкільного віку .............................. 10-15 1.4. Психологічні передумови формування навчальної діяльності в дошкільному віці ................................................................................................ 15-18 1.5. Умови розвитку навчальної діяльності дітей дошкільного віку ............ 18-19 1.6. Основі рівні розвитку і готовність дошкільника до навчання ................ 19-20 Висновки до Розділу І ............................................................................................. 21 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ВИЯВЛЕННЯ РІВНЯ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ШКОЛІ................................................................................................................ 22-23 2.1. Вивчення рівня розвитку передумов навчальної діяльності дітей дошкільного віку ................................................................................................ 22-23 2.2. Результати дослідження ................................................................................... 23 Висновки до Розділу ІІ ............................................................................................ 24 ВИСНОВКИ ...................................................................................................... 25-26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ........................................................... 27 ДОДАТКИ .......................................................................................................... 28-30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Щоб підготуватися до майбутньої суспільно корисної діяльності, щоб стати всебічно розвиненою людиною, дитина повинна багато чого навчитися. Навчання є необхідною умовою всебічного розвитку дитини. Дитина повинна за дуже короткий строк засвоїти такі знання і вміння, які вироблені людським суспільством у результаті трудового досвіду і наукових досліджень багатьох поколінь. У нашій країні, керуючись метою і завданнями виховання, дітей навчають на всіх ступенях розвитку: в сім'ї, в яслах, у дитячому садку, в школі, у вищих учбових закладах. Проте зміст і характер навчання на різних ступенях розвитку змінюються. Змінюється в першу чергу те, чого і як навчають дітей. На перших ступенях розвитку, в ранньому віці, навчання відбувається в повсякденному житті. Дитина знайомиться з навколишнім, спілкується з дорослими, діє з предметами домашнього вжитку й іграшками і в процесі цієї діяльності багато про що дізнається, багато чого навчається. Однак засвоєння нових знань не ставиться ще перед дитиною як особливе завдання. її ще не примушують займатися особливою навчальною діяльністю. У дошкільному віці характер навчання змінюється. Обсяг знань, які повинна засвоїти дитина на цьому ступені розвитку, значно розширюється порівняно з попереднім ступенем. Дитина повинна скласти собі початкові уявлення про ряд явищ природи й суспільного життя, навчитися зв'язно розповідати про відомі їй події, рахувати до десяти, малювати, ліпити, будувати, набути певних навичок поводження з предметами домашнього вжитку. Засвоїти ці знання і вміння в процесі повсякденного життя або гри виявляється в ряді випадків важко, і вихователь починає проводити з дітьми елементарні навчальні заняття, спираючись на властиву дошкільникам допитливість. Під впливом нових вимог вихователя і під його керівництвом у дитини-дошкільника поступово починає складатися інтерес до засвоєння нових знань, формується вміння навчатися. Цей процес формування навчальної діяльності відбувається не зразу, а проходить певний шлях розвитку. У дітей 2—3 років навчання ще нерозривно пов'язане з грою і практичним оперуванням предметами. Навіть у тих випадках, коли дітям дають навчальні завдання, вони часто перетворюють їх у гру. Засвоєння нових знань і вмінь ще не стало для дітей особливим завданням. Спочатку навчальні завдання цікавлять дитину не в їх самостійному значенні, а в зв'язку з якою-небудь іншою діяльністю — образотворчою, ігровою чи трудовою. Наприклад, дитина охоче займається лічбою, якщо вихователь надає арифметичній задачі ігрової форми, якщо лічба необхідна для того, щоб брати участь у захоплюючій грі. В подальшому у дітей поступово виникають зачатки навчальної діяльності. Організовані вихователем обов'язкові заняття, які мають навчальний характер, приводять до того, що в старшому дошкільному віці дитина починає прагнути до набування нових знань і вмінь, привчається підпорядковувати свою діяльність завданням вихователя, уважно стежити за його поясненнями, активно засвоювати знання, які він їй дає. Розвиток дитячої допитливості, засвоєння елементарних знань і навичок, вироблення вміння наполегливо вчитися у дошкільному віці мають важливе значення для наступного розвитку дитини, для переходу її до шкільного навчання, саме тому тема даного дослідження є актуальною. Об'єкт дослідження: особливості та передумови формування навчальної діяльності в дошкільному віці. Предмет дослідження: формування навчальної діяльності дітей дошкільного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати особливості і передумови формування навчальної діяльності в дошкільному віці і практично дослідити готовність дошкільників до навчання в школі. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати психологічні особливості формування навчальної діяльності дітей дошкільного віку. 2. Визначити методи та прийоми діагностики рівня готовності дошкільнят до навчальної діяльності. 3. Обґрунтувати організаційно-педагогічні умови створення передумов формування навчальної діяльності дітей дошкільного віку. Методи дослідження: теоретичні: аналіз і синтез,індукція, дедукція, порівняння, класифікація; емпіричні: спостереження, бесіди, аналіз творчих робіт дітей; методи обробки та інтерпретація результатів дослідження.
Інші роботи з даної категорії: