0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інноваційні методи розвитку мовлення в старшому дошкільному віці (ID:575479)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 15
Рік виконання: 2021
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
1. Психологічна характеристика старшого дошкільного віку ……………….. 3 2. Завдання комунікативної діяльності в різних вікових групах (сформованість знань, життєві навички, компетентності) ………………… 9 3. Форми, методи, засоби мовленнєвої та комунікативної роботи з дітьми старшого дошкільного віку ………………………………………………… 12 4. Висновки ……………………………………………………………………. 15
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Психологічна характеристика старшого дошкільного віку Старший дошкільний вік є етапом інтенсивного психічного розвитку. Саме в цьому віці відбуваються прогресивні зміни у всіх сферах, починаючи від вдосконалення психофізіологічних функцій і закінчуючи виникненням складних особистісних новоутворень. В сфері відчуттів відзначається істотне зниження порогів всіх видів чутливості. Підвищується диференційованість сприйняття. Особливу роль у розвитку сприйняття в старшому дошкільному віці відіграє перехід від використання предметних образів до сенсорних еталонів - загальноприйнятих уявленням про основні види кожного властивості. До 6-річного віку розвивається чітка вибірковість сприйняття по відношенню до соціальних об’єктам. В дошкільному віці увага носить мимовільний характер. Стан підвищеної уваги пов’язане з орієнтуванням у зовнішньому середовищі, з емоційним ставленням до неї. При цьому змістовні особливості зовнішніх вражень, забезпечують це в підвищення, з віком змінюються. Суттєве підвищення стійкості уваги відзначається в дослідженнях, в яких дітям пропонується розглядати картинки, описувати їх зміст, слухати розповідь.
Інші роботи з даної категорії: