0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Класифікація дитячих ігор. Характеристика творчих ігор дошкільника (ID:575485)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 15
Рік виконання: 2019
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
1. Вступ ................................................................................................................. 3 2. Проблема класифікації дитячих ігор в сучасній психології .................... 3-6 3. Творчі ігри дошкільників ............................................................................ 6-8 4. Вплив творчих ігор на розвиток дитини .................................................. 8-13 5. Висновки ................................................................................................... 13-14 6. Список використаних джерел ...................................................................... 15
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Щоб бути добре розвиненим дитині потрібно бути рухливим, багато грати і займатися. Значення гри в житті дитини велике — адже увагу, логічне мислення, зосередженість, фантазія — все це розвивається за допомогою дитячих ігор. Потрібно пам’ятати, що діти грають не тому що вони це повинні робити в їхньому віці, а тому що за допомогою гри вони пізнають навколишній світ, систему цінностей, правила і норми поведінки людей в соціумі. Тому не варто зайвий раз лаяти свою дитину за безлад в будинку, адже сидячи склавши руки, вона нудьгує, а її розвиток гальмується. Дитина, яка не знає чим зайнятися, буде пустувати або навпаки стане неактивною, малорухливою, пасивною. Далі їй стане складно прищепити якийсь інтерес, це відіб’ється і на навчанні в школі. Потрібно знати, що потрібно поважати заняття дитини і зайвий раз не відволікати її від гри, яка його захопила цілком і повністю. Якщо і перервали дитину, то тільки за тим щоб допомогти її, показати, як правильно поводитися з іграшкою, наприклад. Гру ще називають провідною діяльністю дітей дошкільного віку. Адже вона займає майже весь їхній час і роль гри в житті дитини не варто недооцінювати. У своїх іграх діти, відтворюють все, що вони бачили і чули в сім’ї, в дитячому садку, на вулиці, магазині, на дорозі. Гра навчає дітей не тільки наслідувати дорослим, а й допомагає спілкуватися між собою. Щоб грати в гру потрібно дотримуватися певних правил — це допомагає хлопцям навчитися слідувати якимось правилам і в реальному житті. Звичайно, в школі, наприклад, так само існують десятки правил, яких потрібно дотримуватися, але ці правила встановлені іншими людьми, а не для себе самих. Граючи, діти самі придумують правила, яким самі ж і йдуть, тут вони стають творцями, а не просто виконавцями чужої волі. Психологи і педагоги переконані, що роль гри в житті дитини неоціненна, адже за допомогою неї розвивається уява, мислення, маленька людина починає мислити нестандартно. Дитина навчається організовувати діяльність без підказки дорослого, стає більш цікавим і самостійним. Гра надає так само вплив на розвиток дошкільника. Психічні властивості і якості особистості найбільш ефективно формуються в грі. Ігрова діяльність впливає на всі сторони психічного розвитку, про це часто стверджуютьпедагоги і психологи.
Інші роботи з даної категорії: