0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація сюжетно-рольових ігор дошкільників (ID:575499)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 11
Рік виконання: 2019
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1. Вступ ................................................................................................................. 3 2. Значення сюжетно-рольових ігор для розвитку дитини .......................... 3-5 3. Структура сюжетно рольової гри ............................................................... 5-7 4. Роль педагога в організації сюжетно-рольових ігор ................................ 7-9 5. Висновки ..................................................................................................... 9-10 6. Список використаних джерел ...................................................................... 11
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Вплив ігор на розвиток дитини дуже великий, адже в залежності від виду гри дитина може розвиватися фізично, психологічно й особистісно. Знайомство з навколишнім світом, розвиток уяви і фантазії, а також комунікаційних навичок – все це проявляється під час дитячих ігор. Залежно від виду, гра здатна розвивати різні якості у малюка. Так, наприклад, дидактичні ігри в основному спрямовані на знайомство зі світом, на пізнання нових і елементарних речей, на формування почуттів і якостей. Такі ігри найкраще підходять для зовсім маленьких дітей, які завдяки різнобарвним кубикам та фігуркам вчаться розрізняти предмети в залежності від їх форми і кольору, групуючи окремо кубики і кульки. Дидактичні ігри розвивають увагу і зосередженість. Не менш важливими є сюжетно-рольові ігри. Завдяки тому, що потрібно придумати сюжет гри, розподілити ролі і чітко дотримуватися відведеної дитині ролі, такі ігри вчать дітей дисциплінованості та відповідальності, а також розвивають уяву. У таких іграх найбільш чітко проявляється характер малюка, його ставлення до одноліток. Під час такої гри дитина може копіювати поведінку своїх батьків, тому потрібно уважно стежити за тим, як вона себе поводить в рамках відведеної їй ролі. Якщо вона, граючи «в магазин» або «в сім’ю» постійно свариться з іншими дітьми, веде себе агресивно, то можливо саме батьки є причиною такої поведінки. Адже сам малюк не може сформувати модель поведінки в такому ранньому віці, тому скоріш за все він копіює поведінку в сім’ї. Але сюжетно-рольові ігри дуже важливі для розвитку вміння спілкуватися і жити в соціумі, до всього іншого – у дитини розвивається уява і лідерські якості. Адже кожного разу в новій грі вона приймає на себе нову роль, для якої повинна вигадати модель поведінки, правила. Що стосується сюжету гри, то тут якраз і проявляються лідерські якості малюка: якщо дитина бере ініціативу в свої руки і сама вигадує сюжет гри, продумуючи всі деталі і правила, то таким чином вона проявляє свої лідерські якості.
Інші роботи з даної категорії: