0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Творча індивідуальність педагога (ID:575527)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 12
Рік виконання: 2018
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ ……………………………………………………………………………… 2-3 Творча особистість педагога як передумова розвитку творчих можливостей дітей ………………………………………………………………………………. 3-5 Педагогічна діяльність як творчий процес …………………………………… 5-8 Індивідуальний стиль діяльності педагога …………………………………….. 8-9 Розвиток творчого потенціалу педагога ……………………………………… 9-11 Висновки ………………………………………………………………………… 11 Список використаних джерел та літератури ……………………………………. 12
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Центральною фігурою у модернізації освітнього процесу є педагог нової формації – педагог-дослідник, творча особистість, професіонал, для якого характерними ознаками є сучасне науково-педагогічне мислення, висока духовність, інтелігентність, оптимізм, постійна готовність до самоосвіти, саморозвитку. Для вчителя важливо бути не просто зрозумілим для учнів, йому необхідно продовжити себе у них. Тому педагогічне спілкування повинно здійснюватись не лише на рівні значень, але й на рівні особистісного рівні знань. Педагог може чудово володіти мовою як системою слів, що мають певне значення, логічно виражати приналежність певних об'єктів до предметного світу. Але використання і розвиток мови не обмежується формуванням значень. Окрім загальноприйнятої системи значень, різні факти свідомості мають різний особистісний смисл, особливу значущість для кожного, індивідуально, і тому, що далеко не завжди у всіх людей співпадає. Професійний педагог - це єдина людина, яка більшу частину свого часу відводить на навчання і виховання дітей. Якби навчанням і вихованням дітей не займались педагоги, то через декілька поколінь суспільство припинило б свій розвиток. В сучасному цивілізованому суспільстві педагог є фігурою, яка вимагає особливої уваги, і там де його місце займають недостатньо професійно підготовлені люди, в першу чергу страждають діти. Це вимагає від суспільства створення таких умов, щоб серед вчителів і вихователів опинялись люди, які найбільш підготовлені інтелектуально і морально до роботи з дітьми. До особистості майбутнього педагога висувається ряд вимог. Серед них можна виділити головні, без задоволення яких не можливо стати висококваліфікованим вчителем або вихователем, і другорядні, відповідність яким не обов'язкова для педагога, але робить його особистістю, яка здатна найкращим чином навчати і виховувати іншу особистість. Як головні, так і другорядні вимоги належать до психології діяльності і спілкування педагога, до його здібностей, знанням, умінням і навичкам, корисним для навчання і виховання дітей. І серед головних, і серед додаткових психологічних властивостей, необхідних для кваліфікованого педагога, є усталенні, які характеризують вчителя і вихователя всіх часів і народів, та змінні, що обумовлені особливостями даного етапу соціально-економічного розвитку, на якому знаходиться суспільство, де живе і працює педагог. Головною і постійною вимогою є любов до дітей, до педагогічної діяльності, наявність спеціальних знань в тій галузі, якій він навчає дітей, широка ерудиція, педагогічна інтуїція, високо розвинутий інтелект, високий рівень загальної культури і моральності, професійне вміння застосовувати різноманітні методи навчання і виховання дітей. Додатковими, але відносно стабільними вимогами є товариськість, артистичність, гарний смак тощо. Ці якості важливі, але менше ніж головні. Без кожної з цих якостей окремо вчитель або вихователь може обійтись. Головні і другорядні педагогічні якості в сукупності складають індивідуальність педагога, в силу якої кожний гарний учитель являє собою унікальну і своєрідну особистість. Дещо складнішим є питання про головні і другорядні змінні якості педагога, які від нього вимагаються в даний момент історії суспільства, в даний час і на даному робочому місці. Нова ситуація, що складається в суспільстві, задає нові цілі навчання і виховання. Вони в свою чергу визначають вимоги, що висуваються до особистості вчителя і вихователя. Серед якостей сучасного педагога можна виділити передусім - уміння жити в умовах демократії, плюралізму думок, спілкуватися і взаємодіяти з людьми на правовій і демократичній основі. Це передбачає, з одного боку, здатність визнавати, розуміти наявність багатьох різних точок зору, вести дискусії і на висококультурній підставі розв'язувати виникаючі розбіжності в поглядах; з іншого - відмова від диктату і будь-яких способів здійснення тиску на особистість, вимагає поваги до неї, визнання її переваг і значущості. Це також відмова від принципу, згідно якого інтереси суспільства переважають над інтересами конкретної особистості. Крім того, сучасні умови вимагають від людини уміння висловлювати свої думки, переконувати, доводити, говорити самому і уважно слухати інших. Для того щоб зробити учня особистістю сам педагог повинен бути незалежним, грамотним, ініціативним, самостійним і систематично розвивати ці якості. Для того щоб успішно виконувати свою роботу, педагог повинен мати загальні і спеціальні здібності. До числа загальних здібностей входять ті, які визначають високі результати в будь-якій людській діяльності, а до спеціальних належать ті, від яких залежить успіх саме педагогічної діяльності, навчання і виховання дітей.