0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Творча особистисть педагога в системі М. Монтессорі (ID:575528)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 15
Рік виконання: 2018
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
1. Вступ ............................................................................................................. 3-4 2. Постать Марії Монтессорі у всесвітній дошкільній педагогіці .............. 4-7 3. Педагогіка Монтессорі як система саморозвитку .................................... 7-9 4. «Секрет дитинства»: зміст технології Марії Монтессорі ...................... 9-11 5. Розвивальне середовище дошкільника за системою Монтессорі ....... 11-12 6. Характеристика Монтессорі-педагога, вимоги до його особистості та діяльності .................................................................................................. 12-14 7. Висновки ........................................................................................................ 14 8. Список використаних джерел ...................................................................... 15
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Перші п’ять років життя — надзвичайно важливий період, оскільки у цей час закладається фундамент особистості. Унікальну можливість розвивати дитину з раннього віку у всіх сферах життя — інтелектуальній, емоційній, фізичній, соціальній, моральній — надають педагогічні підходи та методи навчання, що базуються на філософії Марії Монтессорі. Сучасні реформи у сфері освіти України спрямовані, зокрема, на перехід до особистісно орієнтованої моделі, яка передбачає щонайповніше розкриття та всебічний розвиток особистості кожної дитини. Особливу увагу освітяни зосереджують на ранньому періоді розвитку дитини, коли формуються якості майбутньої дорослої людини. Запроваджуючи у практику принцип індивідуального підходу та методики раннього розвитку, педагоги-дошкільники дедалі частіше звертаються до спадщини Марії Монтессорі — лікаря, видатного педагога, яка розробила дієву особистісно орієнтовану методику розвитку дітей з раннього віку. Педагогіка видатного італійського гуманіста Марії Монтессорі (1870-1952), як справедливо стверджують, «завоювала весь світ « у світовому педагогічному досвіді не було і не має такого органічного поєднання різних знань, як у розробленій нею технології. Загалом педагогічна система М. Монтессорі репрезентує теорію вільного виховання й сенсуалізму (напрям у теорії пізнання, який визнає відчуття єдиним джерелом знань) у педагогіці. Глибина реалізованих у цій технології теоретичних положень, досконалий методичний і дидактичний інструментарій дають змогу використовувати їх у різних педагогічних умовах. Не багатьом ученим і педагогам пощастило за життя здобути світове визнання і повагу, побачити, як поширюються та реалізуються їхні ідеї. М. Монтессорі належить до таких постатей у світовій педагогіці. Засади Монтессорі - педагогіки реалізують Монтессорі - дитячі садки, Монтессорі - школи. Функціонують вони в країнах Європи, Америки, Азії, Австралії. На початку ХХ сторіччя такі навчально-виховні заклади діяли в нашій країні, однак згодом у зв’язку з уніфікацією типів освітніх закладів, програм і методів роботи з дітьми, а також через різку критику теорії Монтессорі за її невідповідність комуністичній ідеології їх було заборонено. На початку 90 – х років ХХ ст. вітчизняну Монтессорі-педагогіку відроджено. Нині в окремих дошкільних закладах України, як і Росії та Білорусії, принципи Монтессорі – педагогіки інтегруються з традиційними для вітчизняної педагогіки виховними та освітніми програмами. Світове визнання технологія М. Монтессорі здобула завдяки гуманістичному підходу для виховання і навчання дітей, вірі у безмежні можливості розвитку дитини, опорі на її самостійність та індивідуальність. Виховна мета цієї технології полягає в розкритті духовного та інтелектуального потенціалу дитини, засобами її досягнення є не зовнішні впливи на особистість, а спеціально сформоване середовище, своєрідна «духовна екологія».