0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Умови реалізації завдань наступності дошкільної і початкової математичної підготовки учнів (ID:575531)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 11
Рік виконання: 2019
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1. Вступ ................................................................................................................. 3 2. Формування математичної компетентності в ДНЗ ................................... 3-4 3. Організація навчання математики в початковій школі ............................ 4-6 4. Реалізація принципу наступності дошкільної і початкової освіти ........ 6-8 5. Висновки ....................................................................................................... 8-9 6. Список використаних джерел ................................................................. 10-11
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Навчання в школі вимагає пошуку нових підходів до вирішення проблеми наступності, що допомагає усп¬ішному розв'язанню завдань безперервної освіти в Україні на перших її етапах: у дошкільному навчальному закладі та початковій школі. Ці проблеми зорієнтовані передусім на інтеграцію двох ланок освіти, на усунення суперечок між запитами школи і програмними можливостями ДНЗ, амбіційними за-вищеними вимогами окремих батьків щодо підготовки їх дітей; між непідготовленістю дітей, які не охоплені суспільним дошкільним ви¬хованням, і необхідністю враховувати специфіку дошкільної та початкової освіти. Актуальна проблема сьогодення - встановити наступність на державному рівні між дошкільними навчальними закладами і початковою школою, а також визначити форми роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні зак¬лади. Оскільки головним напрямом державної політики у сфері виховання проголошено особистісно-орієнтований підхід до дитини, а освіта трактується як процес, спрямований на розширення можливості компетентного вибору особистістю життєвого шляху, на її саморозвиток, то пріоритетними в оцінці ефективності виховання мають бути гуманітарні критерії благополуччя і розвитку дитини як особистості. Отже, основне педагогічне завдання дорослих – створити сприятливі умови для повноцінного життя дошкільника, для реалізації ним свого природного потенціалу (фізичного, психологічного, соціального), для прояву свого індивідуального обличчя.