0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ BLENDED LEARNING У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ 2 КЛАСУ (ID:580882)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 92
Рік виконання: 2021
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП..............................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ BLENDED LEARNING У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ 2 КЛАСУ..............................................................................................................6 1.1. Аналіз науково-педагогічної літератури з досліджуваної проблеми…………...6 1.2. Характеристика понятійного апарату дослідження………………………….…14 1.3. Особливості застосування технології Blended learning на уроках англійської мови з учнями 2 класу………………………………………………………………... 23 Висновки до першого розділу.......................................................................................39 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ BLENDED LEARNING У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ 2 КЛАСУ…………….40 2.1. Обґрунтування організаційно-педагогічних умов застосування технології Blended learning на уроках англійської мови………………………………………...40 2.2. Методика педагогічного експерименту щодо застосування технології Blended learning на уроках англійської мови в 2 класі…..…………………………………….53 2.3. Моніторинг ефективного застосування технології Blended learning в навчанні англійської мови учнів 2 класу…………………….………………………………….65 Висновки до другого розділу .......................................................................................72 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ……………………………………………………...............74 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.........................................................76 ДОДАТКИ......................................................................................................................83
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Володіння іноземною мовою є однією з ключових компетентностей, якими має володіти учень Нової української школи. Це зумовлено роллю іноземної мови, як незамінного засобу комунікації в сучасному світі. Процеси глобалізації та динаміка світових змін вимагають взаємодії між людьми різних країн та культур. Так, англійська мова є мовою науки, авіації, комп’ютерів, дипломатії та туризму. А тому, людина, що має на меті успішну реалізацію в суспільстві повинна володіти нею на належному рівні.
Інші роботи з даної категорії: