Зміст
1. Розробити метод. рекомендацію піонерам, скаутам, пластунам та інш. З проведення конкретної форми суспільно-корисної справи (рейд, трудовий десант, вечір, ярмарок).
2. Як розум. Слова Ушинського: «Педагогіка – не наука, а мистецтво, - найширше, складне, найвище і найнеобхідніше з усіх мистецтв.»
3. Порівняти учительську професію з іншими професіями у суспільстві.
4. Повідомлення про кращого вчителя школи.
5. Учитель – не професія, а покликання людини. Обґрунтувати.
6. Школа і професія у 21ст
7. Сухомлинський: «У навчанні і вихованні підрост. Покоління головне місце належить вчителю-вихователю».
8. Як вваж., вчителю треба знати лише свій предмет чи багато предметів, чи обов’язково мати хобі вчителю?
9. Повідомлення про роль самовиховання (самоосвіти) у житті педагога.
10. Проаналізувати досвід організації розвитку дітей у сім’ї Нікітіних ( «Ми, наші діти та онуки», «Сходинки творчості чи розвиваючі ігри»).
11. Запропонуйте методику виховання та навчання дітей 6-річного віку у Школі Радості В.Сухомлинського( «Серце віддаю дітям»).
12. Слова Гейне: «Кожна людина – це світ, який з нею народжується і вмирає.»
13. Досвід розвитку творчих здібностей у дітей Павлишської середньої школи.
14. Чому Сухомлинський назвав книгу «Серце віддаю дітям»?
15. Які методи виховання Сухомлинський застосовував у Павл. Сер. Школі?
16. Які методи виховання застосовував Макаренко у вихованні безпритульних дітей?
17. Порівняти підходи до формування колективу і особистості Макаренка, Сухомлинського.
18. Проаналізувати передовий пед. Досвід вчителя-філолога однієї із шкіл Житомира(«Окрилені творчістю»).
19. Підібрати критерії, за якими можна визначити пед. рівень вчителя.
20. Напрями науково - пед. досліджень , які є найбільш актуальними у сучасній школі.
21. Важкі діти, обдаровані діти – в чому проблема їх розвитку.
22. Проаналізувати передовий досвід одного з видатних педагогів України(Ващенко, Русова, Огієнко, Духнович).
23. В чому полягає філософія освіти Коменського.
24. Проаналізувати проблему сучасної школи в ринкових умовах.
25. Новаторські педагогічні ідеї К.Д.Ушинського.