0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Виховання доброти і милосердя молодших школярів в умовах Нової української школи (ID:585617)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 21
Рік виконання: 2022
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1.Теоретичні засади виховання доброти і милосердя молодших школярів в умовах Нової Української Школи 1.1. Сутність поняття доброта і милосердя в науковій літературі………… 1.2. Виховні можливості Нової Української Школи (нове у школі)………. РОЗДІЛ 2 Особливості виховання доброти і милосердя у практиці Нової української школи 2.1. Формування доброти і милосердя в навчально-виховному процесі …… 2.2. Методики прививання доброти і милосердя у молодших школярів …………………………………………………………………………… ВИСНОВКИ………………………………………………………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Нова Українська Шкoлa, як i cуcпiльcтвo зaгaлoм, переживaють cклaдний перioд, кoли здiйcнюєтьcя рiшучий пoвoрoт до ocoбиcтocтi шкoлярa. Тaкa шкoлa пoвaжaє ocoбиcтicть тa гiднicть кoжнoгo учня, йoгo iндивiдуaльну життєву мету, зaпити й iнтереcи, cтвoрює cприятливi умoви для йoгocaмoвизнaчення, caмoреaлiзaцiї тa рoзвитку. Виховання дітей є одним з важливі чинники розвитку суспільства. Виховання повинне досягати двох цілей: успішності соціалізації підростаючих поколінь в сучасних умовах і саморозвитку людини як суб’єкта діяльності і як особистості. Виховна робота формує і розвиває особистість дитини. У літературі проблема виховної роботи та форм розглядається з різних точок зору. Описуються етапи становлення соціально-педагогічної роботи в школі, наголошується зв’язаність соціальної роботи з соціальним простором і його тимчасовими характеристиками. Так само наголошується зростаюча роль позакласної виховної роботи в формуванні особистості дитини молодшого шкільного віку. Вказуються основні форми організації позакласної виховної роботи. Описуються сучасні підходи до позакласної виховної роботи, її нові форми. Розглядаються напрями стратегій виховання в сучасній школі. Актуальність роботи зумовлена тим, що в останні десятиліття відбулися істотні зміни в системі відносин дитини до оточуючого світу, до інших людей, до себе самого. Значно знизилася цінність інших людей і ступінь участі в їх житті, на перший план вийшло переживання і позиціонування себе, внаслідок чого в суспільстві поширюється егоїзм, відбувається розмивання громадянськості, соціальної солідарності. Настав час серйозно задуматися над змістом виховного процесу, що дозволяє розвинути в дитині найкращі якості людини, громадянина, патріота Батьківщини. Слід зазначити, що останнім часом у суспільстві відзначається деякий спад уваги до виховання моральних якостей особистості, зокрема, таких, як доброта з її похідними: співчуттям, співпереживанням, доброзичливістю. У чомусь діти стали іншими, все частіше і частіше можна почути думку про дефіцит доброти, в тому числі й у молодших школярів. «Діти стали егоїстичними, зухвалими, неслухняними» - таке можна почути про наших дітей все частіше. Саме зараз постає питання про необхідність коректування виховання в бік розвитку вищих людських якостей. Давайте згадаємо старі добрі фільми для дітей, добрі пісні, вірші, казки та оповідання. Та й самі слова доброта, добрий, доброзичливість повинні звучати все частіше і частіше. Виходячи з цього, ми сформулювали тему дослідження «Виховання доброти і милосердя в умовах НУШ». Метa нaукoвoгo дocлiдження – визначити та описати сутність поняття доброта і милосердя в науковій літературі та формування доброти і милосердя в навчально-виховному процесі. Для досягнення поставленої мети необхідне вирішення наступних завдань: 1) визначити сутність поняття доброта і милосердя в науковій літературі, 2) описати формування доброти і милосердя в навчально-виховному процесі, 3) визначити методики прививання доброти і милосердя. Об'єктом курсової роботи є учні в умовах Нової Української Школи. Предметом виступає специфіка формування доброти і милосердя в навчально-виховному процесі. У процесі вирішення поставлених завдань використано такі методи дослідження: - літературний, - порівняльний, - метод аналізу, - узагальнення. Робота складається з вступу, двох розділів, висновків та списку літератури.
Інші роботи з даної категорії: