Психологічні особливості навчальної діяльності в молодшому шкільному віці (ID:585618)
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………. 3
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1Психолого-педагогічна характеристика навчальної діяльності в молодшому шкільному віці.……………………………………………………………………..
1.2 Формування особистості в молодшому шкільному віці.…………………….
Висновки до розділу І ………………………………………………………………
РОЗДІЛ ІІ ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ
2.1 Обгрунтування методів та методик дослідження самооцінки у молодших школярів…………………………………………………………………………….
2.2 Проблематика навчальної діяльності в молодшому шкільному віці……………………………………………………………………………………
Висновок до розділу ІІ ………………………………………………………………
ВИСНОВКИ ………………………………………………………………………..
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………………………………………
ДОДАТКИ……………………………………………………………………………
Зразок роботи
Постановка проблеми та її зв'язок з важливими практичними завданнями. Своєрідність молодшого шкільного віку полягає в тому, що конституційні особливості дитини вже сформовані, а достатнього життєвого досвіду для даної (учбової) діяльності ще немає. Саме це дає змогу простежити зародження індивідуального стилю учбової діяльності (і діяльності в цілому), визначити такі завдання, в яких виявилися б найбільш характерні реакції, повязані з типом вищої нервової діяльності й темпераменту, змоделювати умови, потрібні для нагромадження знань, умінь та навичок, що необхідні для розвязання певних завдань.
Прихід до школи вносить найважливіші зміни в життя дитини. Різко змінюється весь уклад її життя, її соціальний стан у колективі, родині. Основною, ведучою діяльністю стає відтепер навчання, найважливішим обовязком - обовязок учитися, здобувати знання. А навчання - це серйозна праця, що вимагає організованості, дисципліни, вольових зусиль дитини. Школяр включається в новий для нього колектив, у якому він буде жити, учитися, розвиватися цілих 11 років.
В умовах численних соціально-політичних перетворень в Україні особливої актуальності набуває питання особистісного становлення й майбутнього розвитку громадянина. Така переорієнтація обумовила зміну парадигми навчально-виховного процесу сучасної школи, спричинила поступовий перехід до гуманістичної суб’єкт-суб’єктної розвиваючої взаємодії. У цих умовах зростає необхідність глибокого знання внутрішнього потенціалу учня, його вікових особливостей розвитку.
Кожен вік, як якісно особливий етап психічного розвитку, характеризується безліччю змін, що становлять у сукупності своєрідність структури особистості дитини на даному етапі його розвитку. Це дає підставу говорити про соціально-педагогічні та психологічні особливості, притаманні дітям певного віку.
Інші роботи з даної категорії: