0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗВІТ про проходження ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ 1 (ID:619705)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 25
Рік виконання: 2019
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………….....4 Методична розробка лекційного заняття ……………………………..…….......8 Методична розробка семінарського заняття…………………………………...16 Аналіз проведеного лекційного/семінарського заняття під час взаємовідвідування………………………………………………………………21 Висновки…………………………………………………………………………23 Список використаних джерел…………………………………………………..25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Я проходила педагогічну практику на базі Державного аграрно-економічного університету м. Дніпро. Під час педагогічної практики я провела лекцію, семінар та практичне заняття з дисципліни «Соціальна політика». Комплексна науково-педагогічна практика є невід‘ємною складовою частиною процесу підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр». Практика відіграє системо утворюючу роль серед усіх форм навчальної діяльності студента у вузі, дозволяє засвоїти, проявити та передати одержані знання з методики навчання соціальної роботи, психології та педагогічної майстерності, а також збагатити і відкоригувати їх. Вона забезпечує безперервність та послідовність формування вмінь та навичок, професійне становлення майбутнього педагога. Цілі і основні завдання практики полягають у тому, щоб поглибити зв’язок теоретичних знань з реальним педагогічним процесом, використовувати їх для розв’язання конкретних навчальних і виховних завдань, формувати у студентів психологічну готовність до роботи у ВУЗі, виробити у майбутніх викладачів уміння і навички практичної діяльності, потреби у безперервній педагогічній самоосвіті; допомогти студентам оволодіти сучасними методами і формами педагогічної діяльності, новими прогресивними технологіями навчання; формувати дослідницький підхід до навчально-виховної діяльності, гнучкість випускника педагогічного ВУЗу в адаптації до нового соціального середовища. Основна мета практики – підготовка до цілісного виконання функцій викладача, формування у майбутніх фахівців професійних умінь і навичок роботи у вищих навчальних закладах, закріплення на практиці: – знань про процес і закономірності навчання та виховання; – знань з теорії та методики навчання з соціальної роботи; – підготовку до проведення занять з соціальної роботи та правильного їх планування, застосовуючи сучасні технології і методи, що сприятимуть активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів; – формування практичних умінь і навичок для виконання професійних завдань та обов’язків; – вивчення передового практичного досвіду; – формування умінь професійного і педагогічного спілкування зі студентською аудиторією. Завданнями практики є: – знайомство зі станом навчально-виховної роботи в сучасних навчальних закладах та передовим педагогічним досвідом; – знайомство з особливостями планування навчальної роботи зі студентами (проведення практичного, семінарського, лекційного завдання); – розвиток уміння планувати і реалізовувати основні види виховної роботи зі студентами; – забезпечення зв’язку теоретичних знань з методики навчання та виховної роботи зі студентами з реальним навчально-виховним процесом.
Інші роботи з даної категорії: