ЗВІТ про проходження ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ 3 (ID:619712)
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………….....4
Методична розробка лекційного заняття ……………………………..…….......6
Методична розробка семінарського заняття…………………………………...23
Аналіз проведеного лекційного/семінарського заняття під час взаємовідвідування………………………………………………………………29
Висновки…………………………………………………………………………31
Список використаних джерел…………………………………………………..32
Зразок роботи
ВСТУП
«Допомогти людям допомогти собі» — гасло соціальних працівників. Соціальна робота — визнана в усьому світі назва спеціальності, основою якої є прояв гуманного ставлення людини до людини. Вона відрізняється від філантропії, благодійництва та подібних різновидів діяльності своєю орієнтацією не тільки на допомогу у розв'язанні проблем особистості чи соціальної групи, але й на розвиток у них техніки подолання труднощів і вироблення навичок самодопомоги.
У суспільному житті більшості країн світу соціальні працівники відіграють значну роль у плануванні, реалізації, оцінці та науковому вивченні соціальних програм, розрахованих на підтримку найрізноманітніших груп населення.
В системі підготовки педагога важливе місце належить педагогічній практиці. Вона є зв’язуючую ланкою між теоретичним навчанням майбутніх педагогів та їх самостійною роботою в навчальних закладах, надає досвід педагогічної діяльності.
В період проходженням педагогічної практики переді мною як студентом практикантом стоїть головна мета - це узагальнення, систематизація і поглиблення загально-педагогічних знань, умінь і навичок, підготовка до виконання усіх функцій педагога з соціальної роботи, а також реалізації системи навчально-виховної роботи зі студентами.
Перший тиждень практики є ознайомчим для студента практиканта, який передбачає організацію навчально-виховної роботи в навчальному закладі і в групі, також знайомство зі студентами групи.
Протягом останніх п’яти тижнів студент практикант готується до занять, проводить їх, звичайно узгодивши їх з викладачем предметником і груповим методистом. Також має відвідати заняття інших студентів – практикантів.
Я проходив педагогічну практику на базі Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара. Під час педагогічної практики я планую провести лекцію, семінар та практичне заняття з дисципліни Соціальна робота.
Основними цілями проходження практики є:
- закріплення на практиці теоретичних знань по педагогіці та методики;
- отримання цілісного уявлення про педагогічну діяльність в рамках учбового закладу;
- розвиток власних педагогічних здібностей;
- оволодіння сучасними технологіями навчання і виховання;
- освоєння методики викладання лекцій, семінарів та практичного заняття.
Завдання:
- набути безцінного практичного досвіду і навиків роботи з колективом;
- поглибити свої знання в педагогіці;
- сформувати уміння по організації продуктивної взаємодії зі студентами на заняттях і зовні них (встановлення особистих контактів, навики співпраці, діалогового спілкування і т.п.);
- сформувати уміння грамотно розподіляти час лекції і навантаження, відповідно до рівня знань як в групі, так і окремих студентів.
Інші роботи з даної категорії: