0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ГОТОВНОСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ (ID:633581)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 7
Рік виконання: 2017
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Метою статті є висвітлення стану готовності майбутніх вихователів до забезпечення сенсорно-пізнавального розвитку дітей.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність проблеми зумовлено радикальними змінами в державній політиці у сфері дошкільної освіти, що привело до оновлення системи професійної підготовки фахівців, у тому числі й в галузі дошкільної освіти. Підтвердженням цього є розробка та затвердження урядом України Концепції розвитку дошкільної освіти на 2010-2017 роки, яка спрямована на виконання Закону України «Про дошкільну освіту», а також Наказу Президента України від 20.03.2008 р. № 244 «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні». Відповідно до цього закону дошкільна освіта визначається обов’язковою первинною складовою частиною системи безперервної освіти в Україні. Держава визнає пріоритетну роль дошкільної освіти та створює належні умови для її здобуття [3]. Отже, одним із завдань професійної освіти є пошук шляхів розвитку і вдосконалення системи підготовки педагогічних кадрів, зокрема для роботи із забезпечення сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку, та потреба нових досліджень. Проблема професійної підготовки майбутніх вихователів була і є предметом пошуку багатьох дослідників, зокрема нею займались К. Балаєва, Г. Бєлєнька, А. Богуш, О. Брежнєва, Н. Грама, С. Дяченко, Н. Ємельянова, А. Залізняк, Н. Левінець, В. Нестеренко, М. Олійник, С. Петренко, М. Прокоф’єва, Т. Танько, Н. Колосова, К. Щербакова та інші. Аналіз наукових досліджень показує, що проблема підготовки майбутніх вихователів є багатоаспектною, це може пояснюватися різноплановою діяльністю, яку має виконувати педагог. Саме проблема сенсорно-пізнавального розвитку, як аспект цієї підготовки, є недостатньо розглянутою та потребує пошуків та досліджень.
Інші роботи з даної категорії: