0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Педагогічне спілкування та роль учителя в формуванні дитячого колективу (ID:6349)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 53
Рік виконання: 2010
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП ………………………………………………………………………………. Розділ I. ГОЛОВНІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ …………………………………………………………………….. 1.1. Педагогічне спілкування як соціально-психологічна взаємодія……….. 1.2. Стилі педагогічного спілкування………………………………………….. 1.3. Техніка й технологія педагогічного спілкування………………………… 1.4. Мовна техніка………………………………………………………………. 1.5. Комунікативні вміння педагога…………………………………………… Розділ II. ОСОБЛИВОСТІ ДИТЯЧОГО КОЛЕКТИВУ ТА РОЛЬ УЧИТЕЛЯ В ЙОГО ФОРМУВАННІ ……………………………………………………………… 2.1. Колектив як форма виховання …………………………………………… 2.2. Педагогічне управління колективом……………………………………… 2.3. Розвиток дитячого колективу…………………………………………….. 2.4. Умови ефективної діяльності педагога в учнівському колективі……….. 2.4. Професійні якості педагога, працюючого з колективом………………… Розділ III. ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ УЧИТЕЛЯ…………… 3.1. Мета, задачі та методи експериментальних досліджень……………….. 3.2. Дослідження і аналіз задоволеності професією учителя………………… 3.3. Дослідження і аналіз комунікативних та організаторських схильностей ВИСНОВКИ………………………………………………………………………….. ЛІТЕРАТУРА………………………………………………………………………… ДОДАТКИ …………………………………………………………………………….
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: