0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЩОДЕННИК З ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ЛІТНЬОМУ ШКІЛЬНОМУ ТАБОРІ (ID:640619)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 17
Рік виконання: 2018
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Щоденний аналіз дня у літньому шкільному таборі: опис роботи з дітьми, враження. Всього розписано 16 днів.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Аналіз 1 дня В перший день зранку я прийшла до табору, щоб зустріти дітей, які можливо вперше будуть перебувати в ньому довгий час без батьків, з незнайомими дітьми, тому деякі діти були занадто тихими, пасивними та боязливими. Зустрівши найперших діток, я намагалася позбавити їх від того хвилювання, привітно розмовляючи на цікаві для них теми та обережно запитуючи про їх особисте життя. Наприклад, хто привів їх сьогодні до табору, чи є у них молодші брати і сестри, чим вони захоплюються тощо. Так мені вдалося розговорити двох дівчаток і здружитися з ними с першого дня; на жаль вони не потрапили до мого загону, але дуже часто потім підходили і розповідали все, що з ними сталося за цей час. Коли всі діти остаточно зібралися, вчителька об’єднала їх у загони. Мене закріпили за другим загоном. В загоні загалом було 17 дітей, з яких 9 хлопців та 8 дівчат. Після розподілу була урочиста лінійка відкриття табору, на якій я краще познайомилася з вихователями і дітьми. Назва загону сподобалася усім дітям, оскільки в повній мірі описувала кожного з них – «Космос-дітки». Основною метою цього дня було знайомство з колективом та між дітьми та створення дружньої атмосфери, щоб всі діти відчували себе комфортно в колективі протягом всієї зміни. Після сніданку я в своєму загоні провела гру для знайомства з дітьми. Потрібно було кожному назвати своє ім’я і показати якийсь рух. Інші мали повторити це. І так по колу. І хоча більшість дітей навчається в одній школі і знають один одного, це виявилося не даремно, тому що я змогла ближче познайомитися з дітьми, також виявилися лідери і тихоні. Спочатку діти ніяк не залучалися до гри, особливо хлопчики, але потім втягнулися і стали пропонувати свої ігри. Мені здається, дітям сподобалися запропоновані мною ігри, а я дізналася, які ігри люблять самі діти. Я відразу помітила Тетянку, яка зовсім не хотіла брати участі у наших іграх. Вона була дуже відповідальною дівчиною, але досить пасивною і спокійною. Вона говорила, що краще посидить і подивиться, як ми граємо. В перший день я вирішила не наполягати. Пізніше дітям було роз’яснено внутрішні режимні правила табору, вони розкладали свої речі у кімнаті, обирали собі ліжка, йшли на обід. Після тихої години загін перебував на вулиці, де відбувся конкурс малюнків. Діти охоче малювали крейдою тварин, квіти, природу. Я була здивована, що хлопці теж зацікавилися такою справою і із задоволенням зображали різноманітну техніку. Дітей переповнили гарні емоції і чудовий настрій. Часто дівчата підбігали до мене і закликали піти подивитися, як гарно у них виходить. Я вважаю, що в цілому мета цього дня – познайомити та згуртувати колектив була виконана, оскільки до кінця дня діти вже активно спілкувались один з одним та приймали участь в житті загону.
Інші роботи з даної категорії: