Зразок роботи
Аналіз 1 дня
В перший день зранку я прийшла до табору, щоб зустріти дітей, які можливо вперше будуть перебувати в ньому довгий час без батьків, з незнайомими дітьми, тому деякі діти були занадто тихими, пасивними та боязливими. Зустрівши найперших діток, я намагалася позбавити їх від того хвилювання, привітно розмовляючи на цікаві для них теми та обережно запитуючи про їх особисте життя. Наприклад, хто привів їх сьогодні до табору, чи є у них молодші брати і сестри, чим вони захоплюються тощо. Так мені вдалося розговорити двох дівчаток і здружитися з ними с першого дня; на жаль вони не потрапили до мого загону, але дуже часто потім підходили і розповідали все, що з ними сталося за цей час.
Коли всі діти остаточно зібралися, вчителька об’єднала їх у загони. Мене закріпили за другим загоном. В загоні загалом було 17 дітей, з яких 9 хлопців та 8 дівчат. Після розподілу була урочиста лінійка відкриття табору, на якій я краще познайомилася з вихователями і дітьми. Назва загону сподобалася усім дітям, оскільки в повній мірі описувала кожного з них – «Космос-дітки».
Основною метою цього дня було знайомство з колективом та між дітьми та створення дружньої атмосфери, щоб всі діти відчували себе комфортно в колективі протягом всієї зміни.
Після сніданку я в своєму загоні провела гру для знайомства з дітьми. Потрібно було кожному назвати своє ім’я і показати якийсь рух. Інші мали повторити це. І так по колу. І хоча більшість дітей навчається в одній школі і знають один одного, це виявилося не даремно, тому що я змогла ближче познайомитися з дітьми, також виявилися лідери і тихоні. Спочатку діти ніяк не залучалися до гри, особливо хлопчики, але потім втягнулися і стали пропонувати свої ігри. Мені здається, дітям сподобалися запропоновані мною ігри, а я дізналася, які ігри люблять самі діти.
Я відразу помітила Тетянку, яка зовсім не хотіла брати участі у наших іграх. Вона була дуже відповідальною дівчиною, але досить пасивною і спокійною. Вона говорила, що краще посидить і подивиться, як ми граємо. В перший день я вирішила не наполягати.
Пізніше дітям було роз’яснено внутрішні режимні правила табору, вони розкладали свої речі у кімнаті, обирали собі ліжка, йшли на обід.
Після тихої години загін перебував на вулиці, де відбувся конкурс малюнків. Діти охоче малювали крейдою тварин, квіти, природу. Я була здивована, що хлопці теж зацікавилися такою справою і із задоволенням зображали різноманітну техніку. Дітей переповнили гарні емоції і чудовий настрій. Часто дівчата підбігали до мене і закликали піти подивитися, як гарно у них виходить.
Я вважаю, що в цілому мета цього дня – познайомити та згуртувати колектив була виконана, оскільки до кінця дня діти вже активно спілкувались один з одним та приймали участь в житті загону.