0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ШКОЛІ (ВНЗ): ПЕРЕВАГИ, ПРОБЛЕМИ, ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ (ID:640900)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 3
Рік виконання: 2020
Вартість: 35
Купити цю роботу
Зміст
План: 1. Переваги дистанційного навчання 2. Аналіз актуальних проблем дистанційного навчання у школі (ВНЗ) 3. Можливі шляху вирішення проблем
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
УРИВОК 1 Переваги дистанційного навчання 1. Виховання пунктуальності. Учні (студенти) мають виконати завдання і сдати їх у чітко визначені строки. 2. Комп’ютеризація процесу навчання. Під час дистанційної освіти учителі (викладачі) активно стали розробляти презентації, використовувати відео-наочність тощо. вони стали більш обізнаними в інформаційній сфері. 3. Розширення ролі учителя (викладача) (тьютор, модератор, фасилітатор, коуч). В умовах дистанційного навчання учитель (викладач) повинен координувати пізнавальний процес, постійно вдосконалювати свою педагогічну майстерність, підвищувати творчу активність і кваліфікацію відповідно до нововведень та інновацій. УРИВОК 2 Аналіз актуальних проблем дистанційного навчання у школі (ВНЗ) 2. Проблема здоров’язбереження. Багато часу учні (студенти) проводять за комп’ютером, при чому перерви занадто короткі, часто відсутні динамічні паузи, фізкультхвилинки, офтальмологічні паузи. Учням (студентам) доводиться проходити за день «подвійне навчання»: спочатку просидіти за ПК, виконуючи класну роботу, а потім приступати до виконання домашньої роботи знову ж таки часто за допомогою ПК, адже в інтернет викладають домашні завдання, скидають посилання на перегляд відео тощо. 5. Проблема комунікації і живого спілкування. Дистанційні уроки ніколи не зможуть замінити очні у силу того, що учитель (викладач) ніяк не може прослідкувати емоції учня (студента) від прочитаного вірша, не може в повній мірі подискутувати на певну тему тощо. Це можливо, але важко, оскільки діти (студенти) не бачать обличчя, дій один одного. Особливо важко з початківцями та середньою школою (першокурсниками). Соціальна та емоційна комунікація сходить на нуль.
Інші роботи з даної категорії: