Зміст
ПИТАННЯ:
1. Поняття про систему освіти, її структуру.
2. Принципи побудови системи освіти.
3. Основні тенденції реформування освіти в Україні.
4. Актуальні проблеми сучасної освіти.
5. Педагогіка партнерства в НУШ.
6. Особистісно-орієнтований підхід до навчання і виховання учнів.
7. Поняття про процес розвитку особистості.
8. Вплив біологічного та соціального факторів на розвиток особистості.
9. Перелік нормативної бази змісту початкової загальної освіти.
10. Загальна характеристика змісту освіти в НУШ.
11. Особливості формувального оцінювання
12. Характеристика принципів виховання.
13. Правила в класі НУШ. Рутини: сутність, категорії.
14. Класифікація методів виховання за інтегративною характеристикою (за Галиною Іванівною Щукіною).
15. Стадії розвитку колективу за Макаренком.
16. Особливості роботи з колективом молодших школярів в НУШ.
17. Внесок А.С. Макаренка в теорію колективу.
18. Форми виховної взаємодії з батьками вихованців.
19. Особливості взаємодії з батьками учнів в НУШ.
20. Планування в початковій освіті: функції, принципи, види.
21. Особливості планування в НУШ.
22. Принципи та засади управління освітою в Україні.
23. Особливості управління освітою в НУШ.
24. Створення освітнього середовища в НУШ.
25. Принцип природовідповідності Я. Коменського.
26. Уроки серед природи В.О. Сухомлинського у навчання дітей 6-річного віку. Методи і засоби виховання дітей за Сухомлинським.
27. Ідеї становлення вчителя-вихователя за В.О. Сухомлинським.
28. Технологія проектного навчання. Навчальний проект, види. Стадії розроблення проекту.
29. Особливості технології проектного навчання у початковій школі.
30. Сутність, структурні компоненти та методика проведення ранкових зустрічей в НУШ. Розробка ранкової зустрічі.
31. РДА. Прояви РДА на різних етапах розвитку дитини.
32. Класифікація дітей з РДА.
33. Інклюзивний підхід до навчання дітей з РДА.
34. Курикулум: визначення, складові.
35. Сутність понять адаптації та модифікації курикулуму. Види адаптації та модифікації.
36. Портфоліо учня інклюзивного класу.
37. Організація і проведення оздоровчого навчання і виховання в групі продовженого дня (ГПД).
38. Особливості педагогічної професії.
39. Основні функції вчителя НУШ.
40. Культура педагогічного спілкування: види та стилі спілкування.
41. Бар’єри в педагогічній комунікації. Шляхи їх подолання
42. Сутність поняття «педагогічна майстерність». Її складові, їх характеристика.
43. Педагогічна творчість: сутність, ознаки.