0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВІДПОВІДІ НА ДЕРЖАВНИЙ ІСПИТ "ПЕДАГОГІКА" (ID:643658)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 120
Рік виконання: 2020
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
ПИТАННЯ: 1. Поняття про систему освіти, її структуру. 2. Принципи побудови системи освіти. 3. Основні тенденції реформування освіти в Україні. 4. Актуальні проблеми сучасної освіти. 5. Педагогіка партнерства в НУШ. 6. Особистісно-орієнтований підхід до навчання і виховання учнів. 7. Поняття про процес розвитку особистості. 8. Вплив біологічного та соціального факторів на розвиток особистості. 9. Перелік нормативної бази змісту початкової загальної освіти. 10. Загальна характеристика змісту освіти в НУШ. 11. Особливості формувального оцінювання 12. Характеристика принципів виховання. 13. Правила в класі НУШ. Рутини: сутність, категорії. 14. Класифікація методів виховання за інтегративною характеристикою (за Галиною Іванівною Щукіною). 15. Стадії розвитку колективу за Макаренком. 16. Особливості роботи з колективом молодших школярів в НУШ. 17. Внесок А.С. Макаренка в теорію колективу. 18. Форми виховної взаємодії з батьками вихованців. 19. Особливості взаємодії з батьками учнів в НУШ. 20. Планування в початковій освіті: функції, принципи, види. 21. Особливості планування в НУШ. 22. Принципи та засади управління освітою в Україні. 23. Особливості управління освітою в НУШ. 24. Створення освітнього середовища в НУШ. 25. Принцип природовідповідності Я. Коменського. 26. Уроки серед природи В.О. Сухомлинського у навчання дітей 6-річного віку. Методи і засоби виховання дітей за Сухомлинським. 27. Ідеї становлення вчителя-вихователя за В.О. Сухомлинським. 28. Технологія проектного навчання. Навчальний проект, види. Стадії розроблення проекту. 29. Особливості технології проектного навчання у початковій школі. 30. Сутність, структурні компоненти та методика проведення ранкових зустрічей в НУШ. Розробка ранкової зустрічі. 31. РДА. Прояви РДА на різних етапах розвитку дитини. 32. Класифікація дітей з РДА. 33. Інклюзивний підхід до навчання дітей з РДА. 34. Курикулум: визначення, складові. 35. Сутність понять адаптації та модифікації курикулуму. Види адаптації та модифікації. 36. Портфоліо учня інклюзивного класу. 37. Організація і проведення оздоровчого навчання і виховання в групі продовженого дня (ГПД). 38. Особливості педагогічної професії. 39. Основні функції вчителя НУШ. 40. Культура педагогічного спілкування: види та стилі спілкування. 41. Бар’єри в педагогічній комунікації. Шляхи їх подолання 42. Сутність поняття «педагогічна майстерність». Її складові, їх характеристика. 43. Педагогічна творчість: сутність, ознаки.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
4. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ. Однією з центральних проблем сучасної освіти та науки є неготовність забезпечення необхідним обладнанням. У зв’язку з технічним прогресом з’явилася нагальна потреба в нових засобах, але не кожний навчальний заклад може собі дозволити це. Тому є необхідність у виділенні державою коштів для облаштування лабораторій, комп’ютерних класів, бібліотек тощо. Іншою проблемою є некомпетентність деяких вчителів, невміння працювати з новими інтерактивними технологіями. Вирішити цю проблему можливо за умови створення спеціальних курсів, де педагоги мали б змогу навчитися, спробувати на практиці. Інклюзивна освіта поширюється на території нашої держави. Закриваються спеціалізовані інтернати, відкривають спеціальні класи, учні з різними вадами навчаються сумісно з усіма. Тут постає питання: «Чи готові діти з інвалідністю до входу у соціум? Як їх сприйматимуть інші учні? Які складнощі виникнуть?» Тому для того, щоб вирішити дані питання, треба проводити психологічні тренінги, спеціалізовані заняття як для звичайних учнів, так і для учнів з вадами, так і для вчителів. Гострою проблемою є постійна реформація освіти. Постійно з’являються поправки до програми та системи освіти, через що підручники та посібники вже не підходять для навчання. а нових ще не видано. Старі підручники, зміст і методи викладання не відповідають актуальним вимогам щодо її якості в сучасному світі. Сучасний і майбутній інтелектуальний потенціал освітньої сфери вимагає більше інвестицій. У деяких навчальних закладах вони і зовсім відсутні. Низька заробітна плата та соціальна незахищеність учителів негативно відбиваються на якості освіти, не дозволяють підтримувати на належному рівні кваліфікацію вчителів. Мультинаціональність країни вимагає створення шкіл та класів, окремих груп для національних меншин. Виникає необхідність навчати дітей рідною для них мовою, але не завжди вистачає педагогів. Також проблемою є відсутність контакту та зв’язку між батьками, учнями та вчителями. Навчання та виховання – це спільний, одночасний процес, який неприривно проходить як у школі, так і вдома. Саме тому необхідно налагоджувати стосунки. Висновок. Отже, проблеми освіти і науки в сучасних українських реаліях є актуальними. До головних можна віднести: • недостатність фінансування сфери освіти і науки; • нестачу кадрів та їх кваліфікації; • проблему недосконалості інклюзивної освіти; • неготовність та некомпетентність спеціалістів до нових технологій.
Інші роботи з даної категорії: