0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Успіх у маленьких долоньках (розвиток дрібної моторики) (ID:647543)

Тип роботи: книги
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 115
Рік виконання: 2020
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ…………………………………………………………………… 4 Вікові етапи розвитку дрібної моторики дітей……………………… 7 Особливості розвитку дрібної моторики рук у дітей дошкільного віку……………………………………………………………………… 11 Методи та прийоми розвитку дрібної моторики рук у дошкільників……………………………………………………………... 27 Потенціал пальчикових ігор та вправ для розвитку дрібної моторики…………………………………………………………………. 35 Інноваційні технології та методи для розвитку дрібної моторики руки в сучасній дошкільній освіті ……………………………………… 59 Особливості підготовки руки дитини до письма в умовах дошкільного закладу…………………………………………………………………… 74 Розвиток графомоторних навичок у дітей…………………………….. 90 Зоровий, слуховий та графічний диктант для розвитку уваги, просторової уяви та дрібної моторики руки…………………………...101 Висновки………………………………………………………………….112 Список використаних джерел………………………………………… 114
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тренування моторики позитивно впливає на розвиток вищих психічних функцій, на покращення сприймання інформації, формування механізмів цілеспрямованої поведінки, бажанню досягати успіхів у виконанні завдань, посилення концентрації уваги. Такі тренування моторики можуть позитивно впливати на розвиток мовлення, оскільки центр головного мозку, що відповідає за рухи пальців рук, і мовленнєво-рухова зона розташовані поряд. Це означає, що розвиток психомоторики рук дуже важливий для повноцінного навчального процесу дітей та їхнього подальшого нервово-психічного та фізичного розвитку. Рівень розвитку дрібної моторики рук - один із показників інтелектуальної готовності до шкільного життя. Дитина, яка має високий розвиток дрібної моторики, уміє логічно розмірковувати, у неї достатньо розвинені пам’ять, увага і зв’язне мовлення. Уміння виконувати дрібні рухи з предметами найбільш інтенсивно розвивається саме у старшому шкільному віці, до 6–7 років в основному завершується дозрівання відповідних зон головного мозку, розвиток дрібних м’язів руки. Саме тому робота з розвитку дрібної моторики повинна починатися задовго до вступу до школи.