0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ХЛОПЧИК - ДІВЧИНКА: СПІЛЬНЕ ТА ВІДМІННЕ (гендерне виховання) (ID:647557)

Тип роботи: книги
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 159
Рік виконання: 2019
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
Зміст 3 Вступ 4 Розділ І. Етапи статевого виховання в дошкільній педагогіці 6 Розділ ІІ. Відмінності поведінки хлопчиків і дівчаток 15 Розділ ІІІ. Статеворольове виховання дітей від 3 до 7 років 23 Розділ ІV. Принципи організації освітньо-виховної діяльності з проблеми формування статево рольової поведінки в дитячому колективі 26 Розділ V . Організація роботи з гендерного виховання з дітьми дошкільного віку 30 Розділ VI. Особливості реалізації гендерного підходу в ДНЗ 34 Висновки 48 Список використаних джерел 53 Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Діти, починаючи з молодшого дошкільного віку, активно цікавляться іншими дітьми, у них виникає потреба в спілкуванні з однолітками. Саме в умовах навчального закладу діти спілкуються між собою і отримують свої перші навички поведінки в дитячому колективі. Спілкуючись з іншими дітьми, дошкільник постійно перебуває в ситуації, коли йому необхідно погоджувати свої дії з діями інших, проявляти доброзичливе ставлення до них. Але діти стикаються з проблемами, коли вони не можуть знайти необхідні способи поведінки і між ними виникають конфлікти. У таких ситуаціях допомогти малюкам повинен дорослий, який зможе навчити спілкуватися, враховуючи потреби одне одного і виконуючи норми поведінки. Під впливом дорослого формуються два типи людей, дві різні особистості: майбутній чоловік і майбутня жінка. Від уявлення про зміст типової для статі поведінки, від виникнення інтересів та уподобань залежить формування особистості, як представника певної статі, впевненість у собі. У дитячому колективі діти, орієнтуючись на дорослих, вчаться поведінки хлопчиків та дівчаток, майбутніх чоловіків та жінок. До кінця раннього віку дитина засвоює свою статеву приналежність, хоча ще не знає, яким змістом повинні бути наповнені поняття «хлопчик» і «дівчинка». Стереотипи чоловічої та жіночої поведінки дитина усвідомлює через безпосереднє спостереження за поведінкою чоловіків та жінок. Дитина наслідує все: і корисні форми поведінки оточуючих, і шкідливі соціальні звички. Дитина ще не використовує ці символи «мужності» в своїй практиці, але вже починає вносити їх до сюжету гри.