Зміст
1. Розкрити сутність понять «соціалізація», «соціальне виховання», «соціальний розвиток», «соціальна адаптація», «соціальні цінності», «соціальний досвід», «соціальна роль». Доповнити власними категоріями дотичними до соціалізаційних процесів.
2. Охарактеризувати історичний розвиток становлення соціалізації як науки.
3. Визначити місце курсу в системі педагогічної освіти та його зв'язок з іншими освітніми компонентами.
4. Назвати сучасних українських науковців, які займаються проблемами соціалізації
5. Назвати та охарактеризувати первинних агентів соціалізації особистості.
6. Назвати та охарактеризувати вторинних агентів соціалізації особистості.
7. Назвати та охарактеризувати засоби соціалізації особистості на різних вікових етапах.
8. Визначити та охарактеризувати агентів і засоби соціалізації особистості на різних стадіях.
9. Які Ви знаєте механізми соціалізації особистості? Навести класифікацію механізмів соціалізації особистості за різними авторами.
10. Охарактеризувати компоненти механізмів соціалізації особистості.
11. Назвати та охарактеризувати психологічні механізми соціалізації особистості.
12. Назвати та охарактеризувати соціально-педагогічних механізми соціалізації особистості.
13. Визначити об’єктивні фактори перетворення людину на жертву несприятливих умов соціалізації.
14. Охарактеризувати суб’єктивні фактори перетворення людину на жертву несприятливих умов соціалізації.
15. Розкрити сутність понять «асоціалізація», «дезадаптація», «девіантна поведінка», «делінквентна поведінка».
16. Виявити та охарактеризувати поведінкові характеристики підліткового віку, які спричиняють порушення норм і правил у суспільстві.
17. Розкрити особливості та виявити основні причини соціальної асоціалізації в інші вікові періоди становлення людини.
18 Розробити структурно-логічну схему «Фактори, агенти, механізми соціалізації».
19. Виписати 5 цитат із педагогічних творів В. Сухомлинського щодо проблеми соціального виховання дітей в суспільстві.
20. Скласти схему власного мікросоціуму. Сформулювати проблеми, що вимагають соціально-педагогічного вирішення.