0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Використання наочності для формування іншомовної компетентності учнів початкової школи у техніці читання» (ID:653959)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 29
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП ……………………………………………………………………………... 3 РОЗДІЛ І ТЕРЕОТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ТЕХНІКИ ЧИТАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 1.1 Особливості навчання техніки читання у початковій школі………………….5 1.2 Психологічні особливості молодшого шкільного віку………………………..9 1.3 Засоби наочності в навчанні техніці читання……………………………….....12 Висновки до розділу І………………………………………………………….15 РОЗДІЛ ІІ МЕТОДИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ 2.1 Аналіз підручників і навчально-методичних комплексів щодо використання наочностей для формування навичок техніки читання…………………….…... 16 2.2 Комплекс вправ для навчання техніки читання учнів 3 класу з використанням наочності…………………………………………………………………………… 18 2.3 Дослідно-експериментальна перевірка комплексу вправ на формування техніки читання з використанням наочності …………………………………….20 Висновки до розділу ІІ………………………………………………………... 23 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………….. 24 РЕЗЮМЕ.................................................................................................................... 25 SUMMARY.................................................................................................................25 ДЖЕРЕЛА……………………………………………………………………....…..26 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………..28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність теми дослідження. В даний час техніка читання являє собою дуже важливі навички. В міру зростання дитини навички техніки читання стають все більш необхідними для того, щоб успішно навчатися в школі. Завдяки техніці читання, французькою мовою, у дітей розвивається інтерес до вивчення мови і можливість отримувати знання. [8:13]. Саме в початковій школі важливо закласти міцний фундамент навичок техніки читання. Тому в останнє десятиліття відбулися серйозні зміни, які поставили теоретиків і практиків у галузі викладання іноземних мов, перед необхідністю переглянути усталені і традиційні погляди на навчання техніки читання. Все це призвело до впровадження різних методів навчання іноземної мови в початковій школі. Проблема наочності в навчанні техніці читання була актуальною в усі часи. Тому помітно розширилася область наочності, і ускладнився її інвентар, від предметів і ілюстрацій, до відеофільмів і комп'ютерних ігор. Відомо, що ефективність навчання залежить від ступеня залучення до сприйняття всіх органів чуттів людини. Чим різноманітніші чуттєві сприйняття навчального процесу, тим міцніше він засвоюється. Ця закономірність знайшла своє відображення в дидактичному принципі наочності, введеному чеським педагогом Яном Амосом Коменським. [14]. В даний час все більше і більше уваги на початковому етапі навчання техніці читання приділяється використанню наочності. Наочні посібники стимулюють пізнавальні інтереси учнів, створюють при певних умовах підвищене емоційне ставлення учнів до навчання, забезпечують різнобічне формування образів, сприяють міцному засвоєнню знань, розуміння зв'язку наукових знань з життям, та економлять час вчителів. Тема, пов'язана з використанням наочності в навчанні техніці читання і його здійсненні на уроках у початковій школі, набуває дедалі більшого свого поширення в психолого-педагогічній літературі в зв'язку з появою нових видів наочних посібників та їх можливостями в навчанні молодших школярів.[7]. Мета дослідження: полягає в теоретичному обґрунтуванні та дослідно - експериментальної перевірки комплексу вправ з використанням різних видів наочностей на формування навичок техніки читання французькою мовою в початковій школі. Об'єктом дослідження є процес навчання техніки читання французької мови в початковій школі. Предметом дослідження є методика навчання техніки читання французькою мовою учнів початкових класів з використанням наочностей. Завдання дослідження: - Визначити методи навчання техніці читання. - Визначити роль використання наочності в техніці читання. - Уточнити зміст навчання техніки читання в сучасних навчально методичних комплексах на початковому етапі формування техніки читання.
Інші роботи з даної категорії: