0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток музичної культури старшокласників (з дослідною роботою) (ID:6558)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 48
Рік виконання: 2010
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Розділ I. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТАРШОКЛАСНИКІВ 1.1. Сутність музичної культури особистості 1.2. Вікові особливості підлітків та залучення їх до світу музики 1.3. Музика в житті підлітків 1.4. Особливості музичної культури старшокласників Розділ II. ДОСЛІДЖЕННЯ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТАРШОКЛАСНИКІВ 2.1. Сучасні музичні стилі, жанри та напрямки що формують музичну культуру старшокласників 2.2. Дослідження музичних уподобань старшокласників 2.3. Аналіз досліджень Розділ III. ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ МУЗИКИ 3.1. Методика проведення уроків, що допомагають сформувати музичну культуру старшокласників 3.2. Розробка авторського уроку щодо взаємозв’язку двох напрямів музики – класичного та популярного 3.3. Урок-роздум про «сучасність» музики ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Музика є важливою частиною життя людини. Багато хто з нас слухає музику в концертних залах, удома, на вулиці. Це люди різних вікових груп, серед яких найбільшу чисельність складають підлітки. Сьогодні музика – головний компонент життя для більшості підлітків. Вона визначає їх рішення і поставляє їм кумирів. Ніщо так не відрізняє молодь від дорослих, як її поглинення у музику. Величезне число молодих людей від десяти до двадцяти років живуть майже виключно нею. Це їх пристрасть. Ніщо не тривожить їх так сильно. Вони не здатні всерйоз сприймати що-небудь інше. В школі або удома вони тільки і чекають можливості підключитися до своєї музики. Дослідження відзначають, що середньостатистичний старшокласник витрачає на слухання музики в двічі із гаком більше того часу, що він проводить в школі. Отже, музика впливає на підлітка навіть сильніше, ніж телебачення. Відомо, що дія музики може бути різною: поверхневою і глибокою, позитивною і негативною залежно від художньої значущості твору, від ступеня підготовки до його сприйняття, музичного і життєвого досвіду слухач іноді не підготовлений до її емоційного, усвідомленого сприйняття. В таких випадках нерідко виникає негативне відношення до всяких симфоній і віддається перевага музиці більш «легкій». Але звичка тільки до розважальної музики, що не претендує на глибокі переживання, істотно обідняє людину. Таке добровільне обмеження музикою «легкого» жанру як би притупляє слух і сприйняття, людина ризикує залишитися «глухою» по відношенню до творів іншого змісту, стилю, жанру. Адже саме серйозна музика здатна викликати високу естетичну насолоду, будити і формувати відчуття прекрасного, приносити радість духовної насолоди. Тому тут має місце проблема формування музичної культури старшокласників. Яку музику вважають за краще слухати підлітки? Адже те, яку музику слухає підліток, говорить про його музичну культуру в цілому. Актуальність проблеми обумовлена тим, що музичні смаки молоді змінилися. Рівень музичної культури людини багато в чому залежить від його музичних переваг. Не дивлячись на те, що в музиці з'явилося більше різноманітних жанрів і напрямів, сьогодні багато говорять про низький рівень музичної культури сучасної молоді. Чи це так? Проблемою впливу музики на розвиток людини займались такі сучасні вчені як: В.В. Зубарєв, Г.В. Шастак, І.М. Назаренко, І.Я. Клімук, О.В. Сапожнік, О.С. Середюк, але аспект музичної культури підлітків через вплив саме сучасної музики досліджено недостатньо. Мета дослідження – аналіз музичної культури старшокласників: дослідити, яку саме музику слухають сучасні підлітки, і зрозуміти причину їхнього вибору. Об’єкт дослідження – особливості музичної культури старшокласників. Предмет дослідження – процес організаційної діяльності з розвитку у старшокласників музичної культури. Гіпотеза дослідження - уроки музики будуть цікавими, корисними для старшокласників, сформують їхню музичну культуру за умови їх різноплановості, грамотному відбору різноманітних творів. Методи дослідження – емпіричні – аналіз літератури та інших джерел (інтернет-блогів, щоденників); анкетування. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури.
Інші роботи з даної категорії: