0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Практичне заняття 5. Зарубіжний досвід інноваційної педагогічної діяльності (ID:669410)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 12
Рік виконання: 2022
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
Обговорення теоретичних питань: 1. Розкрийте сутність понять «духовний зародок», «всотуючий розум», «здатність до самобудівництва». 2. Педагогічна система Марії Монтессорі. Охарактеризуйте сенситивні періоди розвитку (за М.Монтессорі). 3. Назвіть основні ідеї, на яких базується вальдорфська педагогіка. Охарактеризуйте їх. 4. Педагогічна концепція Селестена Френе. У чому полягає альтернативність педагогічної технології С.Френе щодо традиційних форм навчання та виховання. 5. Філософія педагогіки Джона Дьюї. Питання для контролю та самоконтролю: 1.У чому полягає своєрідність і привабливість ідей і технологій Марії Монтессорі та яку роль відведено педагогу в технології М.Монтессорі? 2. Прокоментуйте твердження М.Монтессорі: «Дитина сама знає основні шляхи до саморозкриття особистості. Головне не заважати їй у цьому». 3.Чому у вальдорфській педагогіці відсутній поділ на класну та позакласну роботу? 4. Яке місце посідає педагог у системі вальдорфської педагогіки та які вимоги висуваються до нього? 5. Наскільки сумісні у цілісному навчально-виховному процесі цілеспрямована стимуляція активності та свободи самовираження учнів? Відповідь обґрунтуйте. 6. Дайте тлумачення вислову Я.-А.Коменського: «Альфою і омегою нашої дидактики хай буде пошук і відкриття засобу, при якому ті, хто учить, менше б навчали, а учні ж більше б училися».
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мета: виділити підходи відомих зарубіжних педагогів у розробці освітніх технологій, проаналізувати їх та вміти виділяти позитивне та недоліки у досвіді відомих педагогів. Обговорення теоретичних питань: 1. Розкрийте сутність понять «духовний зародок», «всотуючий розум», «здатність до самобудівництва». Всотуючий розум– здатність дитини вчитися, прагнення до навчання, реалізація яких забезпечується сприятливим навколишнім середовищем. Духовний зародок– модель психічного розвитку дитини, який будучи вродженою її психічною сутністю, виявляє себе лише у процесі розвитку. М.Монтессорі вважала, що дитина володіє унікальною здатністю до „самобудівництва”, тобто ще до народження дитина повинна мати в собі модель для власного психічного розвитку, яку вона називає „духовним ембріоном”. Тобто народившись фізично, немовля ще не готове до самостійного життя в цьому світі, йому доведеться пройти великий шлях. Темпи фізичного та психологічного зростання в цьому періоді колосальні, закладаються основні поведінкові моделі, формується картина світу та власного Я. У цьому віці дитина, як колись раніше, ембріон в утробі матері, дуже залежить від зовнішніх умов з одного боку, а з іншого його психічна, емоційна, духовна сфера відкриті до будь-якого впливу. 2. Педагогічна система Марії Монтессорі. Охарактеризуйте сенситивні періоди розвитку (за М.Монтессорі).
Інші роботи з даної категорії: