0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩА У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ (ID:669417)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 32
Рік виконання: 2022
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ СЕРЕДОВИЩА ЯК ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА СУЧАСНОГО ШКОЛЯРСТВА 1.1.Інтернет як фактор виховання школярів 1.2. Сучасний учень: психолого-педагогічний портрет Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ.ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВИХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩА У ЗЗСО 2.1. Аналіз виховного потенціалу Інтернет-середовища 2.2. Дослідження ролі Інтернет-середовища у вихованні школярів-підлітків 2.3.Шляхи формування безпечної поведінки школярів в Інтернеті Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Соціально-економічні та технологічні зміни в Україні передбачають активний пошук нових шляхів підвищення ефективності виховання дітей та молоді. Зростання темпів розвитку й застосування цифрових технологій актуалізує необхідність підвищення якості підготовки вчителів до їхнього використання в освітньому та вихованому процесах. Сучасна взаємодія людини в цифровому просторі відмінна від співдіяння минулого часу, що безпосередньо пов’язане зі спрямованими інноваціями на технологічному рівні: розширенням сфери застосування цифрових рішень і сервісів, доступністю гаджетів, інтенсивним розвитком соціальних медіа. Природно, що все це впливає на зміну стилю міжособистісної та комунікативної взаємодії людини будь-якого віку, оскільки вже сучасна дитина відкриває світ не лише безпосередньо через пізнання навколишньої дійсності чи навчання в закладі освіти та сімейний вплив, а й опосередковано за допомогою інформаційно-комунікаційних засобів. Розвиток новітніх інформаційних технологій, який породив можливість діяння людини у віртуальному середовищі, призвів до появи соціальних мереж, замінив спілкування на комунікацію за допомогою різного типу електронних девайсів, взаємодію у комп'ютерних мережевих іграх, спричинив важливі зміни у формуванні особистості підлітків, оскільки тепер цей образ здатен формуватися під впливом не тільки реального фізичного світу, але й ірреального – цифрового.
Інші роботи з даної категорії: