0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання елементів технології Марії Монтессорі як засіб формування сенсорно-пізнавальної компетенції у дітей старшого дошкільного віку (ID:690136)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 55
Рік виконання: 2020
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………...3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ТЕХНОЛОГІЇ МАРІЇ МОНТЕССОРІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ……………………….……...6 1.1. Сутність, цілі та завдання технології саморозвитку Марії Монтессорі ……………………………………………………………………….6 1.2. Зміст, завдання та методи формування сенсорно-пізнавальної компетенції дітей дошкільного віку ………………………………...................9 1.3. Вплив педагогічної технології Марії Монтессорі на формування сенсорно-пізнавальної компетенції дітей дошкільного віку …………………13 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ ЕЛЕМЕНТІВ ТЕХНОЛОГІЇ МАРІЇ МОНТЕССОРІ НА ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ……………………….………………………………18 2.1. Виявлення рівня формування сенсорно-пізнавальної компетенції дітей старшого дошкільного віку ………………….………………………...…18 2.2. Система роботи щодо використання елементів технології Марії Монтессорі як засіб формування сенсорно-пізнавальної компетенції у дітей старшого дошкільного віку ………………………………………………….....26 2.3. Результати дослідження …..................................................................28 ВИСНОВКИ…………………………..…………………………….…....35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………….…….…………….38 ДОДАТКИ………….…………………………………………..………....44
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Кожній дитині від природи дано бути розумною і успішною людиною. Завдання дорослих – просто допомогти малюкові розкрити свій потенціал, навчити його самостійно осягати світ. Для цього дуже важливо створити середовище, в якому дитина зможе і захоче проявити свої індивідуальні здібності, буде розвиватися і навчатися у власному ритмі. Таку можливість надає нам педагогіка італійського психолога Марії Монтессорі. Марія Монтессорі була видатною людиною: доктором філософії, антропології, педагогіки, першою жінкою-лікарем в Італії. Марія Монтессорі називала свою педагогічну систему підготовкою до реального життя і в основу її ставила особисте досягнення дитини – незалежність. Система Монтессорі – одна з перлин світової педагогічної науки, яка існує у всіх демократичних країнах світу вже понад 100 років. Незважаючи на такий поважний вік, система Монтессорі залишається сучасною і актуальною і у ХХІ столітті, бо ґрунтується на природних законах розвитку психіки дитини. В Україні відкрито багато різних центрів і дитячих садів, що навчають дітей за системою Монтессорі. Її розуміння внутрішнього світу дитини і її ідеї допомоги в формуванні різносторонньо розвиненої особистості здаються новими і значними сьогодні. Метод Марії Монтессорі включає дітей в цікаву для них діяльність, надаючи детально розроблені дидактичні матеріали, які відповідають природнім потребам дитини. Сама Марія Монтессорі свій метод коротко називала «допомогою життя». В цьому сенсі він не має ніякого відношення до численних методик раннього розвитку, тому що розвиток має свої закони, які не можна порушувати, і свій темп, який небезпечно змінювати. Інша справа, що темп у кожної дитини свій, і задача педагога складається в тому, щоб усунути перепони на шляху до природного розвитку дитини. В сучасному розумінні ця задача не відрізняється від задачі виховання, під яким розуміють цілеспрямоване створення умов для розвитку людини. В основі методу Монтессорі лежать три кита: дитина, підготовлене оточуюче середовище и вчитель. В центрі стоїть дитина, на відміну від традиційної школи, де центром є вчитель. Педагогічна діяльність Марії Монтессорі була предметом досліджень таких науковців як: В. М. Богуславського, Н. Д. Лубинець, С. Ф. Русової, К. Є. Сумнітєльного, Ю. І. Фаусек та ін. Сьогодні спадщину М. Монтессорі вивчають І. М. Дичківська, Б. М. Жебровський, Т. І. Поніманська та ін. Крім того, дослідники з Польщі, Німеччини, Франції, США та Великобританії не лише популяризували ідеї М.Монтессорі, а й втілювали їх на практиці. Актуальність дослідження зумовлюється пріоритетними напрямами у Законах України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», у «Національній доктрині розвитку освіти», у Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні та в освітніх програмах для дітей. Організовуючи роботу дітей, вихователі мають кожен зміст роботи насичувати різноманітними формами, методами, прийомами, завданнями, спрямованими на розвиток креативного мислення й активізацію творчості особистості. Педагогіка М. Монтессорі актуальна і сьогодні, завдяки гуманістичним підходам до процесу виховання та навчання дітей.
Інші роботи з даної категорії: