0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Педагогічна спадщина М.Монтессорі у системі дошкільної освіти (ID:690154)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 46
Рік виконання: 2021
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП ……………………………………………………………….…….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ М. МОНТЕССОРІ …………………………………………..…6 1.1 Життєвий та творчий шлях М.Монтессорі ………………………....6 1.2 Сутність, цілі та завдання системи М. Монтессорі …………….…12 1.3 Педагогічні принципи М. Монтессорі …………………………..…18 РОЗДІЛ 2. ЗМІСТ ТА ЗАСОБИ НАВЧАННЯ М.МОНТЕССОРІ В СИСТЕМІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ …………………………………….….20 2.1 Особливості використання дидактичного матеріалу М.Монтессорі в системі дошкільної освіти ……………………………….…..20 2.2 Вплив системи М. Монтессорі на розвиток освіти в світі ……...28 2.3 Методичні поради вихователям щодо використання педагогічної спадщини М.Монтессорі у системі дошкільної освіти ……………………….30 ВИСНОВКИ …………………………………………………………..…34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………….…36 ДОДАТКИ …………………………………………………………….…39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Кожній дитині від природи дано бути розумною і успішною людиною. Завдання дорослих – просто допомогти малюкові розкрити свій потенціал, навчити його самостійно осягати світ. Для цього дуже важливо створити середовище, в якому дитина зможе і захоче проявити свої індивідуальні здібності, буде розвиватися і навчатися у власному ритмі. Таку можливість надає нам педагогіка італійського психолога Марії Монтессорі. Марія Монтессорі була видатною людиною: доктором філософії, антропології, педагогіки, першою жінкою-лікарем в Італії. Марія Монтессорі називала свою педагогічну систему підготовкою до реального життя і в основу її ставила особисте досягнення дитини – незалежність. Система Монтессорі – одна з перлин світової педагогічної науки, яка існує у всіх демократичних країнах світу вже понад 100 років. Незважаючи на такий поважний вік, система Монтессорі залишається сучасною і актуальною і у 21 столітті, бо ґрунтується на природних законах розвитку психіки дитини. В Україні відкрито багато різних центрів і дитячих садів, що навчають дітей за системою Монтессорі. Її розуміння внутрішнього світу дитини і її ідеї допомоги в формуванні різносторонньо розвиненої особистості здаються новими і значними сьогодні. Метод Марії Монтессорі включає дітей в цікаву для них діяльність, надаючи детально розроблені дидактичні матеріали, які відповідають природнім потребам дитини. Сама Марія Монтессорі свій метод коротко називала «допомогою життя». В цьому сенсі він не має ніякого відношення до численних методик раннього розвитку, тому що розвиток має свої закони, які не можна порушувати, і свій темп, який небезпечно змінювати. Інша справа, що темп у кожної дитини свій, і задача педагога складається в тому, щоб усунути перепони на шляху до природного розвитку дитини. В сучасному розумінні ця задача не відрізняється від задачі виховання, під яким розуміють цілеспрямоване створення умов для розвитку людини. В основі методу Монтессорі лежать три кита: дитина, підготовлене оточуюче середовище и вчитель. В центрі стоїть дитина, на відміну від традиційної школи, де центром є вчитель. Педагогічна діяльність Марії Монтессорі була предметом досліджень таких науковців як: В. М. Богуславського, Н. Д. Лубинець, С. Ф. Русової, К. Є. Сумнітєльного, Ю. І. Фаусек та ін. Сьогодні спадщину М. Монтессорі вивчають І. М. Дичківська, Б. М. Жебровський, Т. І. Поніманська та ін. Крім того, дослідники з Польщі, Німеччини, Франції, США та Великобританії не лише популяризували ідеї М.Монтессорі, а й втілювали їх на практиці. Педагогіка М.Монтессорі актуальна і сьогодні, завдяки гуманістичним підходам до процесу виховання та навчання дітей. Основним завданням педагогіки М.Монтессорі є спонукання дитини до гармонійного всебічного саморозвитку, що відбувається у спеціально створеному педагогом середовищі, у якому дитина займає провідну роль, а вихователь лише допомагає їй у цьому.
Інші роботи з даної категорії: