Зразок роботи
ВСТУП.
Мета виховання має об"єктивний характер і виражає ідеал людини в найбільш загальній формі. Загальною метою виховання є всебічний розвиток особистості: розвиток особистості в анатомо-фізіологічному, психічному і соціальному напрямку. Таку мету виховання ставило перед собою суспільство завжди. Людина повинна бути завжди фізично, розумово і духовно розвинута.Мета виховання об"єктивно відображає вимоги конкретного суспільства, що визначаються рівнем розвитку продуктивних сил і виробничих відносин.
Мета є визначальною характеристикою виховної системи. Саме ціль і засоби її досягнення відрізняють одні системи від інших: системи, спрямовані на задоволення потреб дитини — її прагнень, бажань, інтересів. Від педагогічних систем до систем, що повністю забезпечують задоволення потреб суспільства, держави або певного пінівного класу. У сучасному світі існує багато цілей виховання і відповідних їм виховних систем.
Рівень розвитку продуктивних сил і виробничих відносин, властивих кожній суспільно-економічній формації, є основним фактором, що визначає мету і характер виховання в суспільстві. Крім цього, на таке визначення значно впливають й інші фактори: темпи науково-технічного і соціального прогресу, економічні можливості суспільства, рівень розвитку педагогічної теорії, можливості навчально-виховних установ, педагогів тощо.
ВИСНОВКИ.
Отже, мета виховання - сукупність властивостей особистості, до виховання яких прагне суспільство. Ідеал - уявлення про зразок людської поведінки і стосунків між: людьми, що виходять із розуміння мети життя.
Загальною метою виховання є всебічний і гармонійний розвиток дитини. Зміст мети виховання має бути розрахований на всі вікові категорії дитини.
Формування ідеалу в людини залежить від виховання, умов життя і діяльності, від особливостей особистого досвіду людини.
Кінцевою метою виховання особистості є її підготовка до виконання комплексу ролей, необхідних для суспільного життя. Це ролі громадянина, трудівника, громадського діяча, сім’янина, товариша.