Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. У міру того, як світ переходить в епоху масових цифрових технологій, видавцям, які випускають друковані ЗМІ, необхідно адаптуватись, щоб залишатися актуальними. Хоча деякі діти завжди будуть шалено чинити опір самій природі книг, це не означає, що нові методи та ігрофікація можуть допомогти зробити класичну книгу більш захоплюючою для інших.
Ігрофікація – процес в неігровому середовищі, який використовується для досягнення цілей шляхом використання ігрових механізмів. Гра є важливою складовою для дітей, через неї вони пізнають світ та розвивають свою уяву. Тому в сучасному світі дуже важливою стала роль гри у дитячих виданнях. Нині ігри впроваджуються у книги, та у процес цілеспрямованого навчання. Таке впровадження ігрових технологій в освітнє середовище дозволяє робити навчальну діяльність цікавою та захоплюючою для дітей, формує інтерес до знань, розширює пізнавальні можливості.
Використання їх в дитячих виданнях сприяє розвитку мовлення, мисленнєвих процесів, творчих здібностей, формує вміння володіти мовою, та вміти використовувати її в повсякденному житті. Таким чином, матеріал який викладений у підручнику легше засвоюється та закріплюється через практичний аспект праці. Ігрові технології є формою, яка сприяє використанню знань, умінь та навичок отриманих з теорії. Актуальність ігрофікації полягає в прийомах та методах, які використовуються під час трудової діяльності,ефективним засвоєнням знань, вносять в освітню діяльність елемент цікавості, підвищує вироблення співпраці Використання ігрофікації
4 Мета роботи – дослідити поняття та засоби ігрофікації, особливості використання у дитячих виданнях.Згідно з метою було сформовано завдання дослідження: 1) розглянути ігрофікацію як вид діяльності, її характеристику;
2) визначити роль і значення ігрофікації, в чому полягають її засоби у дитячих виданнях 3) проаналізувати програми і навчально-методичну літературу;
Об’єкт роботи – процес ігрофікації як засіб пізнавальної активності
Предмет роботи – особливості у ігрофікації у дитячій літературі
Структура роботи складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел.