0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Практична робота Особливості української національної системи освіти (ID:708678)

Тип роботи: аналітична робота
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 6
Рік виконання: 2023
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
1.Вкажіть відмінності національної системи вищої освіти від європейської. 2. У доборі змісту вищої освіти існують різні підходи: прагматизм, політехнізм, енциклопедизм, екзистенціалізм. Розкрийте їх переваги та недоліки. 3.Розкрийте одну з форм апробації (усну чи письмову) результатів наукової роботи.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Уже понад 13 років українська вища освіта крокує за стандартами Болонського процесу. Насправді вітчизняні виші лише починають упроваджувати європейські методики навчання, при цьому аж ніяк не поспішаючи. Болонський процес передбачає 6 ключових позицій щодо створення єдиного європейського освітнього і наукового простору: 1) Введення двоциклового навчання. 2) Запровадження кредитної системи. 3) Контроль якості освіти. 4) Розширення мобільності. 5) Забезпечення працевлаштування випускників. 6) Забезпечення привабливості Європейської системи освіти. Юридично українська вища освіта відповідає всім шести параметрам Болонського процесу. Однак, на практиці ці умови виконуються частково або й зовсім ігноруються. Так, вища освіта в Європі передбачає два цикла вищої освіти: бакалавра та магістра. В Україні вища освіта поділяється на ступені (молодший бакалавр, бакалавр, магістр). Що є надзвичайно заплутаним механізмом, як для самих здобувачів вищої освіти, так і для роботодавців. Також, після закінчення вищого навчального закладу в Україні реально відсутні механізми працевлаштування власних випускників, як наслідок велика кількість дипломів за спеціальністю, по якій випускник ніколи не працюватиме.
Інші роботи з даної категорії: