0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Практична робота Принципи навчання та їх характеристика (ID:708685)

Тип роботи: аналітична робота
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 9
Рік виконання: 2023
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Принципи навчання та їх характеристика: 1. Принцип свідомості й активності – дійсну сутність людини складають глибоко і самостійно осмислені знання, що набуваються шляхом інтенсивного напруження власної розумової діяльності. 2. Принцип наочності – навчання здійснюється успішніше, коли ґрунтується на безпосередньому спостереженні та вивченні цих предметів, явищ і подій, оскільки у більшості людей органи зору мають найбільшу чуттєвість до сприйняття інформації. 3. Принцип систематичності і послідовності – людина тільки тоді володіє дійсним знанням, коли в її мозку відображується чітка картина зовнішнього світу, що являє собою систему взаємопов'язаних понять. 4. Принцип міцності – оволодіння змістом навчання досяга¬ється не тільки при його всебічному осмисленні, але й тривалим зберіганням у пам'яті найважливіших його компонентів. 5. Принцип науковості – учням потрібно надавати для за¬своєння тільки дійсні, перевірені наукою і практикою знання. 6. Принцип досяжності – досяжним для людини є лише те, що відповідає її обсягу знань, вмінь, способів мислення 7. Принцип зв'язку теорії з практикою. Практика – критерій істини, джерело пізнавальної діяльності і галузь за¬стосування результатів навчання, тому ефективність і якість навчання перевіряється, підтверджується і спрямовується практикою.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2. У кінці уроку, теми обов'язково узагальніть свої думки, сформулюйте підсумки, висновки, періодично проводьте узагальнювальні заняття. 13. Учитель повинен бути ознайомлений з сучасними досягненнями педагогіки, психології, методики, а також тієї сфери людського досвіду, яку він викладає. 14. Доводьте практичну необхідність знань, що надаються. Знаходьте і демонструйте учням різноманітні сфери застосування змісту навчання. Постійно пов'язуйте знання з життям. 15. Допомагайте учням оволодіти найпродуктивнішими методами навчально-пізнавальної діяльності, вчіть їх навчатися. 16. Домагайтесь від учнів структурованих усних і письмових відповідей. 19. Домагайтесь ясного розуміння учнями цілей і задач пода¬льшої роботи. Навчайте так, щоб учень розумів, що, навіщо і як треба робити, і ніколи механічно не виконував навчальних дій, попередньо глибоко не усвідомивши їх. 26. Заохочуйте спроби учнів щось змінити, вдосконалити, ви¬гадати, спробуйте впроваджувати найцінніші ідеї учнів. 25. Заохочуйте наукову роботу учнів, знайомте їх з технікою експериментальної і дослідної роботи, алгоритмами вирішення винахідницьких завдань, опрацюванням першоджерел, довідко¬вих і архівних матеріалів. 29. Навчайте учнів думати і діяти самостійно. Не допускайте постійного підказування, переказування і копіювання. Слід яко¬мога частіше використовувати запитання «Чому?», щоб навчити учнів віднаходити причинно-наслідкові зв'язки 30. Навчання потребує певного напруження. Коли воно відсу¬тнє, учні відвикають працювати на повну силу. Тому встановіть оптимальний режим навчання, щоб не затримувати сильних і розвивати швидкість дії у середніх і слабких. Дані 10 правил, на мою думку, є найкориснішими у реалізації цього принципу навчання. Інтенсивне напруження власної розумової діяльності завжди присутнє у даних правилах. Тому основним аспектом, за яким був зроблений саме цей вибір, є глибоко і самостійно осмислені знання.
Інші роботи з даної категорії: