0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Дидактична гра як метод активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках математики» (ID:72144)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 59
Рік виконання: 2014
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ…………………………………………………….6 1.1. Психолого-педагогічні особливості формування пізнавальної діяльності у навчальному процесі початкової школи…………………………………….6 1.2. Дидактична гра як педагогічна категорія в початковому курсі математики…………………………………………………………………….9 1.3. Особливості використання дидактичних ігор на уроках математики в початкових класах…………………………………………………………...14 РОЗДІЛ II. ТЕХНОЛОГІЯ ЗАСТОСУВАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ…………………………24 2.1. Передовий педагогічний досвід використання дидактичних ігор у навчанні математики учнів початкової школи…………………………….24 2.2. Організація експериментального дослідження та його результати……...30 2.3. Методичні рекомендації щодо використання дидактичних ігор для активізації пізнавальної діяльності на уроках математики……………….36 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………….42 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………..45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: