0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування мотивації до навчання в учнів початкової школи. (ID:727811)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 23
Рік виконання: 2023
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………С.3 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ НАВЧАННЯ…………………………………………………………………….С.5 ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ………С.9 МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ………………………………………………………………………….С.13 ВИСНОВКИ………………………………………………………………С.20 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………..С.21 ДОДАТКИ………………………………………………………………С.22
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Організація навчального процесу відіграє важливу роль, але також важливі його характеристики: процес планування навчального процесу, форми групової взаємодії, якість навчання, представлення навчання через модель, використання інформації. технології в навчальному процесі. Планування процесу навчання. Одним із способів систематичного включення процедур, які не враховуються, для заохочення мотивації до планування та викладання є узгодження цього процесу з програмою TARGET для стимулювання мотивації до навчання [3]. Форми групової взаємодії. Викладач у навчальному процесі може формувати групи учнів, які мають певні завдання. Члени групи виконують певну діяльність і взаємодіють один з одним. Коли члени групи, виступаючи кожен сам за себе, виконують паралельно певну діяльність, то йдеться про співробітництво або індивідуальну дію. Кожен учень розвивається у своєму власному темпі, і його успіх не залежить від інших учнів. Спільна діяльність учасників передбачає, що між ними існує конкуренція (конкуренція) або співробітництво (кооперація). Конкурентні форми групової взаємодії характеризуються потребою в задоволенні особистих інтересів і досягненні цілей, де домінують боротьба і престиж, а власні здібності та навички оцінюються по відношенню до конкурентів. Якість викладання. Дослідники з’ясували, що ефективне навчання передбачає такі види діяльності: почати з короткого вивчення раніше вивченого, що є передумовою для вивчення нового [6]. Спочатку поясніть учням цілі часу; нові матеріали виставляються невеликими кроками, завдяки чому студенти мають можливість практикувати кожен крок; надавати чіткі та детальні інструкції та пояснення; забезпечити високий рівень діяльності та вправ для всіх учнів; задавати багато запитань, перевіряти розуміння учнів; направляти учнів під час початкової вправи; надати чіткий зворотній зв’язок і оновлення; давати чіткі інструкції щодо роботи з часом і контролювати учнів під час діяльності. Моделювання. Навчання шляхом спостереження описується як вторинне навчання або моделювання, оскільки навчання є результатом спостереження за поведінкою та наслідками поведінки моделі в навколишньому середовищі. Хоча навчання через спостереження залежить від наявності моделі, поняття моделі можна визначити дуже широко. У навчальному процесі найчастіше використовуваною моделлю є вчитель чи інший учень, який демонструє певну поведінку чи навички [10]. Використання інформаційних технологій. Інформаційні технології, які найчастіше використовуються, використовуються під час підготовки навчальних матеріалів, ведення записів, спілкування з колегами, збору інформації для підготовки, для мультимедійних презентацій у навчанні, збору прикладів передового досвіду, для потреб викладачів, а також для спілкування з учнями та батьками. В останні десятиліття сайти зі спеціальним контентом містять низку контенту для підтримки навчання, який когнітивно активізує студентів, заохочує їх навчатися через відкриття та брати участь у розв’язанні завдань [12]. Навчальні ігри - це ті, які спеціально побудовані з метою навчання та передачі певних знань учасникам. Вони створені, щоб надати людям просте та легке середовище для вивчення певних предметів або допомогти їм покращити свої навички. Оскільки педагоги, батьки та суспільство усвідомлюють психологічну потребу ігор, їх все більше використовують у виховних центрах [4]. Ігри є взаємним інструментом, який представляє не лише веселощі та розваги, але й навчає багатьох соціальних навичок, мотивації, підвищує впевненість та дарує багато емоцій.
Інші роботи з даної категорії: