0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Творчість китайських, арабських авторів дидактичних текстів в історичному розвитку відповідної літератури та в соціокультурній динаміці суспільства. (ID:727915)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 10
Рік виконання: 2022
Вартість: 360
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Дидактична арабська література Дидактична китайська література Висновок
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Іншою провідною освітньою фігурою цього періоду був Аль-Фарабі (872-950), мусульманський філософ і математик. Він опублікував трактат або доктрину про освіту у своїй книзі «Аль-Альфаз» [2]. Його творчість мала філософсько-релігійний характер. Він стверджував, що педагоги повинні спочатку навчати учнів про Бога та його якості та про те, як вони можуть досягти досконалості, призначеної для них Богом. До рекомендованої ним навчальної програми було включено виховання моральних, естетичних і політичних цінностей і практик. Аль-Фарабі запропонував двоколійну освіту — одну для простих людей, а іншу — для еліти. Загальний трек був зосереджений на риторичних техніках переконання. А елітний зробив акцент на демонстрації. Демонстраційний навчальний план, за словами Аль-Фарабі, був наданий шляхом навчання на слух, під час якого вчителі використовували мову, діалог і дебати, щоб навчати моральних чеснот.