0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання ігрової діяльності на уроках англійської мови в початковій школі (ID:727918)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 22
Рік виконання: 2022
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
Вступ ………………………………………………………………….C.3 1.Особливості педагогічної діяльності в початковій школі…..C.6 2.Ігрова методика проведення уроків. Загальні положення…C.10 3.Практичне застосування ігор у педагогічній діяльності……C.15 Висновки……………………………………………………………C.18 Список використаних джерел……………………………………C.20 Додатки……………………………………………………………C.22
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Основні вимоги до гри на уроці: - відповідність навчальній програмі; - ігрові завдання повинні бути не дуже легкими, щоб існував певний виклик для здібностей дитини, але в той же час такими, що можна подолати за умови залучення нових набутих знань та вмінь; - відповідність віковій групі цільової аудиторії. Отже, методика проведення уроку-гри полягає у залученні до навчального процесу традиційної форми пізнання для дитини, що сприяє кращому засвоєнню матеріалу. Використання дидактичних ігор дозволяє реалізувати одночасну і освітню, і виховну функцію навчання, оскільки передбачає чітко регламентовану діяльність дітей. В рамках розробленння уроку можуть використовуватись ігри, спрямовані на закріплення нового матеріалу та полягатимуть в індивідуальних відповідях учнів в усній формі або через онлайн-гру. Мовна гра — це філософська концепція, розроблена Людвігом Вітгенштейном, яка стосується простих прикладів використання мови та дій, у які мова вплетена [2]. Через гру діти швидше можуть опанувати навички розрізнення значення нових слів та орієнтації у контексті. Навчальні ігри - це ті, які спеціально побудовані з метою навчання та передачі певних знань учасникам. Вони створені, щоб надати людям просте та легке середовище для вивчення певних предметів або допомогти їм покращити свої навички. Оскільки педагоги, батьки та суспільство усвідомлюють психологічну потребу ігор, їх все більше використовують у виховних центрах [6]. Ігри є взаємним інструментом, який представляє не лише веселощі та розваги, але й навчає багатьох соціальних навичок, мотивації, підвищує впевненість та дарує багато емоцій.
Інші роботи з даної категорії: