0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ЯК СКЛАДОВА МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ (ID:733389)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 41
Рік виконання: 2018
Вартість: 259
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ І. ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ЯК СКЛАДОВА МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1.1. Моральна свідомість як показник вихованості молодших школярів……………………………………………………………… 1.2. Виховання культури спілкування між людьми……………………………………………………………...5 РОЗДІЛ ІІ. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ У ШКОЛЯРІВ 2.1. Роль сімї у вихованні культурних навичок………………………….33 2.2. Педагогічні умови формування культури поведінки у школярів………………………………………………….……………43 2.3. Педагогічний досвід формування культури поведінки учнів …………………..…………………………………………….……….47 ВИСНОВКИ……………………………………………………………….……….53 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….…55 ДОДАТКИ………………………………………………………………….………58
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Метою написання роботи було дослідити процес формування культури поведінки, дослідити шляхи та умови використання форм і методів її формування, проаналізувати педагогічний досвід Теоретична значущість курсової роботи випливає з важливих завдань удосконалення виховного процесу у плані підвищення його ефективності. Матеріали дослідження можуть використовувати вчителі початкової школи для ефективної реалізації виховного потенціалу в урочний та позаурочний час. Відповідно до мети були встановлені такі завдання: - вивчити стан проблеми у педагогічній теорії та шкільній практиці; - визначити педагогічні умови формування культури поведінки у початкових класах, та експериментально перевірити; - дати характеристику психологічних особливостей молодшого школяра та обґрунтувати необхідність її врахування при підборі форм і методів формування культури поведінки молодших школярів;
Інші роботи з даної категорії: