Зміст
ВСТУП......................................................................................................................
РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ..................................................................................................................
1.1. Гуманістичні цінності як психолого-педагогічна категорія .....................
1.2. Особливості формування гуманістичних цінностей у дітей старшого дошкільноговіку...................................................................................................
1.3.Засоби формування гуманістичних цінностей у дітей старшого дошкільного віку...................................................................................................
Висновки до першого розділу..............................................................................
РОЗДІЛ ІІ. ЕКПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ..........................................................................................................
2.1. Діагностика рівня сформованості гуманістичних цінностей у старших дошкільників..........................................................................................................49
2.2. Програма і методика формування гуманістичних цінностей ...................71
2.3. Аналіз результатів дослідження....................................................................
Висновки до другого розділу.............................................................................
ВИСНОВКИ.........................................................................................................
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...........................................................
РОЗДІЛ ІІІ ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ……………………………………………………………………
3.1 Права та обов’язки роботодавця як страхувальника…………………..…
3.2 Організація обліку пожеж та їх наслідків…………………………….…..
3.3 Вплив сформованості гуманістичних цінностей на стан психологічного мікроклімату у дитячому колективі……………………………………….…..
Висновки до третього розділу............................................................................
Список використаних джерел до третього розділу .........................................
ДОДАТКИ............................................................................................................