0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ТА УМІНЬ УСНОГО РАХУНКУ В УЧНІВ 5 - 6 КЛАСІВ (ID:762107)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 27
Рік виконання: 2021
Вартість: 1380
Купити цю роботу
Зміст
РЕФЕРАТ …………………………………………………………………… 3 ВСТУП ……………………………………….……………………………… 4 РОЗДІЛ 1. КОМПОНЕНТИ ОБЧИСЛЮВАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ 1.1 Навички обчислень із раціональними числами….…….………….…… 7 1.2 Усні обчислення…………….…………….………………….…………… 11 РОЗДІЛ 2. ПРИЙОМИ УСНИХ ОБЧИСЛЕНЬ 2.1 Система завдань для розумового рахунку С. А. Рачинського………… 14 2.2 Система швидкого рахунку за Я. Трахтенбергом……………………… 17 2.3 Загальні та спеціальні прийоми ………………………………………… 19 ВИСНОВКИ ……………………………………….………………………… 22 ДОДАТОК ……………..…………………………………………………… 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………..…………………… 26
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Відомо, що обчислювальна культура є необхідним елементом загальноосвітньої підготовки учнів, особливо її практичне значення. Обчислювальна культура є основою вивчення математики та інших дисциплін. Крім того, обчислення активізують в учнів пам’ять, увагу, прагнення до раціональної організації діяльності та інші якості, які суттєво впливають на розвиток учнів. У повсякденному житті, в шаленому ритмі міста, коли дорога кожна хвилини, дуже важливо вміти швидко і якісно виконувати обчислення усно, не помиляючись і не використовуючи жодних додаткових інструментів (мікрокалькулятор, ручка і листочок) . З цією проблемою учні стикаються скрізь: у школі на уроці, вдома, в магазині тощо. Тому проблема формування їхньої обчислювальної культури стає надзвичайно актуальною. Часто можна чути висловлювання на кшталт: «Приблизно дві з половиною години», «Зважте мені, будь ласка, цукерок на 20 гривень». Важливим завданням стає пояснити дитині значення таких простих, на перший погляд, фраз. Де і коли нам потрібні точні результати, а де ми можемо округлити, що означає це «округлення» і де ми його можемо застосувати в житті та на уроці. Хотілося б, щоб школяр міг легко збагнути, а чи вистачить йому цих 20 гривень на ту кількість цукерок, яка йому потрібна. І яку орієнтовно кількість цукерок він повинен отримати – це також важливо, щоб не бути ошуканим продавцем, що раптом помилився. Тому навчання усного рахунку та оцінці результату в 5–6 класах є вкрай актуальним і близьким до багатьох життєвих ситуацій. Ускладнення і збільшення різноманіття видів практичної діяльності, виникнення та розвитку наук і виробництва, вдосконалення обчислювальних засобів, розвиток відповідних розділів математики лише поповнюють список обчислювальних завдань, роблять обчислення дедалі значимішими. Бурхливий розвиток обчислювальної техніки потребує ще більшого розвитку обчислювальної культури школярів. Так як основою безлічі процесів, представлених на комп'ютері, служить математична модель, в якій вміння швидко та раціонально проводити обчислення будуть основними. У курсі 1–4 класів переважно завершено теоретичну підготовку учнів щодо вивчення операцій над раціональними числами, представлених як звичайних, так і десяткових дробів. Однак на цьому етапі у школяра ще не склалися навички швидких та безпомилкових дій над раціональними числами. Тому, починаючи роботу з 5-6 класами, вчитель повинен з перших уроків звернути серйозну увагу на подальший розвиток навичок обчислень, плануючи на кожен урок включення будь-яких обчислювальних вправ як у формі письмових, так і у формі усних завдань. Ця причина також робить мою тему актуальною. Є й інша причина – це вимоги освітнього стандарту та вимоги до рівня підготовки учнів щодо математики. Відповідно до них учні повинні вміти використовувати набуті знання та вміння у практичній діяльності і повсякденному житті для усного рахунку та оцінки результату обчислень, перевірки результату обчислень з використанням різних прийомів.
Інші роботи з даної категорії: