0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ (ID:762108)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 27
Рік виконання: 2021
Вартість: 1350
Купити цю роботу
Зміст
РЕФЕРАТ …………………………………………………………………… 3 ВСТУП ……………………………………….……………………………… 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ 1.1 Поняття компетенції та компетентності ….…….………….…………. 7 1.2 Класифікація ключових компетенцій …………….…………….……… 11 РОЗДІЛ 2. РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ШКОЛІ 2.1 Мета і завдання реалізації компетентнісного підходу у навчанні математики в основній школі……………………………………………… 16 2.2 Формування математичної компетентності учнів на уроках математики…………………………………………………………………… 18 2.3 Проектування уроків математики, які базуються на компетентнісному підході ……………………………………………………………………… 22 ВИСНОВОК……………..…………………………………..……………… 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………..…………………… 26
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У сучасній педагогічній літературі існує досить великий набір компетенцій, актуалізації проблеми їх відбору та систематизації з певних причин. Наприклад, Симпозіум Ради Європи з ключових компетенцій для Європи визначив такий орієнтовний перелік ключових компетенцій: • вчити; • шукати; • думати; • співпрацювати; • братися за справу; • налаштувати. Проблема вибору базових (ключових, універсальних) компетентностей є однією з центральних для освіти. Усі ключові компетенції мають такі характеристики: По-перше, вони багатофункціональні, їх володіння дозволяє вирішувати різноманітні завдання в повсякденному професійному чи громадському житті. По-друге, ключові компетенції є міжпредметними та міждисциплінарними, вони узагальнені і тому легко переносяться на різні ситуації не лише в школі, а й на роботі, у сім’ї. По-третє, ключові компетентності потребують значного інтелектуального розвитку: абстрактне мислення, саморефлексія, самовизначення, самооцінка, критичне мислення. По-четверте, ключові компетенції є багатовимірними, тобто охоплюють різні психічні процеси та інтелектуальні здібності (аналітичні, критичні, комунікативні), ноу-хау та здоровий глузд. Ключові компетенції базуються на універсальних знаннях, навичках, загальному досвіді творчої діяльності, емоційно-ціннісних відносинах. Взагалі, на думку Л. Н. Боголюбова, фундаментальні знання, включаючи широкі теоретичні узагальнення, є фундаментальними науковими категоріями. У математиці, наприклад, до таких понять відноситься поняття «число», у фізиці – «енергія» тощо. А універсальні навички — це узагальнені способи виконання завдань.
Інші роботи з даної категорії: